دستاوردهای ۴۱ سالگی انقلاب در «چهل‌ستون» بررسی می‌شود

محمدحسین سعادتی تهیه‌کننده برنامه تولیدی_ترکیبی «چهل ستون» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره فصل دوم این برنامه که قرار است با محوریت معرفی دستاوردهای کشور در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی در دهه فجر از شبکه پنج روی آنتن برود، توضیح داد: این برنامه با محوریت بررسی دستاوردهای ایران اسلامی در این چهل و یک سال قصد دارد در هر برنامه میزبان یکی از افراد تاثیر گذار کشور باشد.

وی ادامه داد: در این برنامه مسئولان بلند پایه کشور روبه روی جوانان می نشینند و پاسخگوی ابهامات و دغدغه های نسل چهارم انقلاب هستند.

تهیه‌کننده «چهل‌ستون» درباره آیتم های مختلف این برنامه بیان کرد: بخش اصلی «چهل‌ستون» را گفتگوی گرم و صمیمانه جوانان با مسئولان تشکیل می دهد. از دیگر بخش های این برنامه می توان به دو بخش موشن گرافیک معرفی مهمان و معرفی دستاورد های موضوع برنامه، دعوت از مهمانانی در باغ موزه دفاع مقدس مرتبط با موضوع هر قسمت از برنامه و خلاصه قسمت قبل اشاره کرد.

سعادتی تاکید کرد: «چهل‌ستون» اشاره به 40 شخص تاثیرگذار کشور دارد که بی واسطه با جوانان در فضایی صمیمی صحبت و گفتگو می کنند، یکی از ویژگی های این برنامه حضور جوانان در ساخت و تولید آن هستند.

سایر عوامل برنامه «چهل‌ستون» عبارتند از مدیر اجرایی پروژه: حسین نیرومند، سردبیر: سمانه شاه حسینی، کارگردان هنری: محمد پیوندی، مدیر تولید: رضا الهی، دستیار کارگردان: امیر حسین توکلی، جانشین تهیه کننده و مدیر روابط عمومی: میثم محمدخانی.

فصل پیش این برنامه در هفته دفاع مقدس روی آنتن رفت و در آن فرماندهان نیروهای سپاه و ارتش حضور پیدا کرده بودند.

برنامه «چهل‌ستون» تا 22 بهمن ماه هر شب ساعت 22 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام/