هیات داوران چهار بخش جشنواره «مهر مادر» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷

هیات داوران چهار بخش جشنواره «مهر مادر» معرفی شدند

هیات داوران بخش نقاشی، پوستر،داستان کوتاه و خاطره جشنواره «مهر مادر» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر»، هیاتی متشکل از اعظم السادات رزاقی (فوق لیسانس پژوهش هنر)، شیما خشخاشی (دکترای پژوهش هنر)، همایون مقدس (کارشناس ارشد گرافیک)، محمدعلی سپهر (کارشناس ارشد تصویرسازی) و همایون موسوی (کارشناس ارشد پژوهش هنر) کار داوری آثار نقاشی و پوستر این رویداد فرهنگی هنری را بر عهده دارند.

این هیات قرار است پس از ارزیابی و بررسی ۱۲۱ اثر منتخب بخش پوستر و ۱۲۲ اثر منتخب بخش نقاشی، برترین اثار برتر و برگزیده این بخش‌ها را معرفی کنند.

همچنین انسیه شاه حسینی، محبوبه زارعی و محمدجواد جزینی به عنوان داوران بخش داستان و خاطره این جشنواره معرفی شدند و این هیات قرار است آثار راه یافته در بخش‌های داستان کوتاه، خاطره و مینیمال جشنواره را داوری کنند.

در ارزیابی‌های انجام شده از ۵۲۷ خاطره،‌ ۸۲ اثر به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرد و همچنین از ۱۹۰۴ اثر در بخش داستان کوتاه، ۸۶ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند و از ۷۰۲ اثر مینیمال ارسال شده،  ۴۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافته‌اند.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» روز ۲۶ بهمن ماه مصادف با سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) به دبیری عبدالستار کاکایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است