خداحافظی فرامرز قریبیان از بازیگری/ حوصله غرض ورزی مسئولان را ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۹

خداحافظی فرامرز قریبیان از بازیگری/ حوصله غرض ورزی مسئولان را ندارم

فرامرز قریبیان در نشست خبری فیلم «خروج» از دنیای بازیگری خداحافظی و دلایل آن را بیان کرد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فرامرز قریبیان در نشست مطبوعاتی فیلم «خروج» از خداحافظی خود از دنیای بازیگری خبر داد.
قریبیان شامگاه ۱۸ بهمن ماه در نشست خبری فیلم ابراهیم حاتمی کیا گفت: هنوز هم عقیده دارم که «خروج» بهترین کار من است. در این سال ها خیلی از کارها را رد کردم ولی وقتی فیلمنامه این فیلم را خواندم خواستم در آن حضور داشته باشم چون می خواستم با کار خوب به بازیگری خود پایان دهم.
این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد که با این فیلم از دنیای بازیگری خداحافظی می کند که این موضوع اعتراض حاضران را به دنبال داشت و از وی دلیل این تصمیم را خواستند که قریبیان توضیح داد: دیگر حوصله غرض ورزی های مسئولان سینما را ندارم و این کار آخر من خواهد بود.
وی ادامه داد: مسایل پشت پرده ای است که به گوش ما هم می رسد. من اصلا در جشنواره ها شرکت نمی کردم ولی به دلیل اتفاقات اخیر که در این دو سه روز افتاده است، آمده ام. اگر فیلم را از آرای مردمی درآوردند چرا سانس فوق العاده برای آن می گذارند؟ امسال تنها به دلیل اتفاقات اخیر به جشنواره آمده ام.
قریبیان افزود: در زمانی که فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان در جشنواره حضور داشت، جزو داورها بودم و جایزه برای نوید محمدزاده بود که در نهایت به شخص دیگری دادند. حتی بعد از آن به کافه سینما هم گفتم که صدای ضبط شده من را منتشر کنند که در این باره مصاحبه کرده بودم منتشر کنند. به من گفتند که از مجلس گفته اند که اگر فیلم «عصبانی نیستم» را تحویل بگیریم، جشنواره را به هم می ریزیم! اصلا چه ربطی به مجلس دارد این مسایل.
این بازیگر پیشکسوت بیان کرد: در آن سال رضاداد دبیر جشنواره بود و بعد از آن در سال بعد فیلم پسرم را که تهیه کننده آن بودم اصلا به جشنواره راه ندادند.
محمد زکی زاده
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است