زمان پخشِ «پسرکشی»، «عنکبوت» و «شین» در سینمای رسانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
صبا خبر می‌دهد؛

زمان پخشِ «پسرکشی»، «عنکبوت» و «شین» در سینمای رسانه

زمان اکران «پسرکشی»، «عنکبوت» و «شین» در سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، بنا به درخواست شهاب حسینی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شین» اولین ساخته سینمایی میثم کزازی و جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد برای نمایش در بخش خارج مسابقه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر این دو فیلم به ترتیب در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه روی پرده سینمای رسانه در پردیس ملت خواهد رفت.

فیلم سینمایی «شین» در ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۹ بهمن ماه و فیلم سینمایی «عنکبوت» در ساعت ۲۴ بامداد روز یکشنبه ۲۰ بهمن در سینمای رسانه اکران خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی که از تاریخ ۱۴ بهمن ماه وارد بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شد روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در سانس سوم یعنی ساعت ۱۹:۳۰ پس از نمایش فیلم «خورشید» جایگزین برنامه اعلام اسامی نامزدها شد و در سینمای رسانه نمایش داده می شود و پس از نشست خبری این فیلم نامزدهای سی و هشتمین جشنواره ملی قیلم فجر معرفی می شوند.

همچنین فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی که بالاخره از روز ۱۷ بهمن ماه در سینماهای مردمی جشنواره به نمایش درآمد قرار است روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در سینمای اصحاب رسانه به نمایش درآید و برنامه اکران این فیلم طبق برنامه ریزی های قبلی در سینماهای کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است