ادای احترام به کرک داگلاس در اسکار/ کلیپ «درگذشته ها» تدوین مجدد می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵

ادای احترام به کرک داگلاس در اسکار/ کلیپ «درگذشته ها» تدوین مجدد می شود

تهیه کنندگان مراسم اسکار در آستانه برگزاری این مراسم کلیپ مربوط به «درگذشته ها» را با تدوین دوباره و گذاشتن کرک داگلاس تغییر می دهند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کرک داگلاس ستاره بزرگ سینمای جهان که روز چهارشنبه ۵ فوریه در ۱۰۳ سالگی از دنیا رفت نام و تصویرش در بخش «درگذشته ها» مراسم اسکار که یکشنبه شب ۹ فوریه برگزار می شود، قرار خواهد گرفت.

درگذشت داگلاس موجب شده است در آخرین لحظات تدوین جدیدی روی کلیپ «درگذشته ها» مراسم اسکار صورت بگیرد البته هنوز مشخص نیست آیا آکادمی تصمیم دارد بزرگداشت دیگری برای کرک داگلاس یکی از آخرین بازیگران عصر طلایی هالیوود داشته باشد یا نه.

نام کرک داگلاس در حالی در مراسم اسکار امسال در لحظات آخر به کلیپ «درگذشته ها» اضافه می شود که باید اشاره کرد سال گذشته استنلی دانن فیلمساز بزرگ سینما و خالق «آواز در باران»  در اتفاقی مشابه در لحظات نزدیک به اجرای مراسم درگذشت با این حال آن سال آکادمی او را نادیده گرفت.

کرک داگلاس در طول دوران بازیگری اش هیچگاه اسکار رقابتی را کسب نکرد او با وجود چندین نامزدی جایزه اسکار نقش اول مرد تنها یک بار جایزه اسکار افتخاری را در سال ۱۹۹۶ دریافت کرد. داگلاس برای بازی در فیلم «۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا»، «اسپارتاکوس»، «راه های افتخار»، «قهرمان»، «بد و زیبا» و «شور زندگی» شناخته می شد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است