گفتگو کردن راز فیلمنامه‌نویسی ماست/ شیوه نگارش «کشتارگاه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۷
حسین فرخ‌زاده در گفتگو با صبا:

گفتگو کردن راز فیلمنامه‌نویسی ماست/ شیوه نگارش «کشتارگاه»

نویسنده فیلمنامه «کشتارگاه» درباره نگارش متن این فیلم توضیح داد.

حسین فرخ‌زاده نویسنده فیلم سینمایی «کشتارگاه» که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره نگارش این فیلمنامه گفت: من و عباس امینی چهار فیلمنامه با هم نوشته‌ایم و شیوه کاری ما به این صورت است که در ابتدا کسی طرح اولیه را ارائه نمی‌دهد بلکه از آغاز نگارش ما با یکدیگر گفتگو می‌کنیم و این گفتگو کردن حتی تا روز آخر فیلمبرداری ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در طول نگارش فیلمنامه نیز همواره در حال تعامل هستیم و به همدیگر نیز حق اشتباه کردن می‌دهیم.

فرخ‌زاده در پایان با اشاره به اینکه در فیلم «کشتارگاه» به موضوع سیل خوزستان اشاره شده اما بیشتر از یک دیالوگ به آن پرداخته نشده است، توضیح داد: زمانی که درباره آسیب‌ها صحبت می‌کنیم در واقع موضوعاتی چندوجهی مانند بلایای طبیعی، مهاجرت، اقتصاد و… را در بر می‌گیرد. در فیلم «کشتارگاه» نیز ما به سیل خوزستان اشاره کردیم اما به دلیل اینکه موضوع اصلی فیلم نبود، به آن زیاد پرداخته نشده است.

«کشتارگاه» که فیلمبرداری آن اوایل مهرماه آغاز شده بود توسط عباس امینی و حسین فرخ زاده به نگارش درآمده است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه‌کننده و علی طلوعی به عنوان سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری و حسن پورشیرازی نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است