فقط اجازه یک نمایش «عنکبوت» در سینمای رسانه را دادیم/ در حق فیلم جفا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
جواد نوروزبیگی در گفتگو با صبا:

فقط اجازه یک نمایش «عنکبوت» در سینمای رسانه را دادیم/ در حق فیلم جفا شد

تهیه کننده «عنکبوت» تاکید کرد فقط با یک نمایش در سینمای رسانه جشنواره ملی فیلم فجر موافقت کرده تا مشخص شود کیفیت فیلم از بقیه آثار بخش مسابقه پایین تر نبوده است.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «عنکبوت» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره اضافه شدن این فیلم سینمایی به بخش خارج از مسابقه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آنهم در روز چهارم جشنواره توضیح داد: روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد قرار است فقط یک اکران در جمع اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت داشته باشد.

وی افزود: من به عنوان تهیه کننده فقط با یک بار نمایش این فیلم آن هم در حضور خبرنگاران و نه جای دیگر موافقت کرده ام.

نوروزبیگی با اعلام اینکه خیلی راغب به این وضعیت نیست، توضیح داد: از آنجا که احساس کردم در حق این فیلم جفا شد درخواست کردم حداقل شرایطی ایجاد شود که منتقدان و اهالی رسانه به دیدن این فیلم بنشینند.

تهیه کننده «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در پایان تاکید کرد: احساس من این است که ۵۰ درصد فیلم هایی که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده می شوند مناسب و ۵۰ درصد دیگر مناسب نیستند. بعد از نمایش فیلم برای اهالی رسانه می توان مقایسه کرد که این فیلم آیا شایسته حضور در بخش مسابقه جشنواره فجر بود یا نه.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است