مردم «دوزیست» را دوست داشتند/ نقدِ انسان امروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
سعید خانی در گفتگو با صبا:

مردم «دوزیست» را دوست داشتند/ نقدِ انسان امروز

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» معتقد است مخاطبان در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از این رضایت داشته‌اند.

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره این فیلم به کارگردانی برزو نیک نژاد گفت: به عقیده من «دوزیست» فیلم تلخی است زیرا نقدی بر رفتار آدم‌های امروز نسبت به موقعیت‌هایی که در آن تغییر می‌کنند، دارد.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی بازخوردهای جشنواره ملی فیلم فجر درباره اکران عمومی آن تصمیم خواهیم گرفت همچنین که سعی می‌کنیم نسخه‌ای که برای اکران عمومی آماده خواهد شد با نسخه نمایش داده شده در جشنواره تفاوتی نداشته باشد.

خانی درباره همکاری مجددش با برزو نیک‌نژاد توضیح داد: برزو نیک‌نژاد کار خود را در فیلمسازی بلد است. او کارگردانی است که در عین این که فیلم اجتماعی می‌‎سازد مخاطب نیز برایش مهم است و به بازگشت سرمایه به تولیدکنندگان نیز اهمیت می‌دهد.

این تهیه‌کننده در پایان درباره نظرات تماشاگران نسبت به «دوزیست» بیان کرد: در سینماهای زیادی این فیلم را همراه مردم دیدم و از نظرم بالای ۸۰ درصد از تماشاگران فیلم را دوست داشتند.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی با معرفی الهام اخوان با حضور مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و پژمان جمشیدی تیم بازیگری این فیلم اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

عوامل‌ «دوزیست» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، صداگذار: علیرضا علویان، موسیقی: آرمان موسی‌پور، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، برنامه ریز: افشین رضایی، جانشین تولید: علیرضا اصلانی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، دستیار کارگردان: نوید صلاحی، تصویربردار پشت صحنه: مهران کلنگ‌دار، عکاس: مجید طالبی، سرمایه گذار: جلال تیموری.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه…»

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است