«نه به کتاب نخواندن»؛ شعار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش صبا، ششمین جلسه شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی، رئیس نمایشگاه و اعضای شورا روز چهارشنبه (۲۲ فروردین ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

همایون امیرزاده، سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: با توجه به فراخوان منتشر شده برای مشارکت مردم در انتخاب شعار، تعداد ۳۰ شعار منتخب در جلسه مطرح شد و سرانجام پس از بحث و تبادل نظر، شعار «نه به کتاب نخواندن» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: همچنین تعدادی از پوسترهای منتخب در جلسه نمایش داده شد و پوستر نمایشگاه کتاب نیز انتخاب و مقرر شد پس از اعمال تغییرات نهایی رونمایی شود.

امیرزاده همچنین با اشاره به روند اجرایی در نمایشگاه امسال کتاب تهران گفت: در این جلسه گزارشی از روند اجرایی نمایشگاه و آماده سازی مصلای امام خمینی(ره) توسط قائم مقام نمایشگاه ارائه شد.

وی از ادامه روند بورسیه نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: با نظر اعضای شورا مقرر شد بورسیه نمایشگاه به روال سال گذشته با دعوت از نویسندگان، مترجمان و آژانس‌های ادبی به فعالیت خود ادامه دهد.

در ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران که با ریاست محسن جوادی برگزار شد، سیدمحمد بهشتی، علی‌اکبر اشعری، فریدون عموزاده خلیلی، رضا امیرخانی، محمد حمزه‌زاده، محمد سلگی، یحیی دهقانی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مهدی اسماعیلی‌راد، محمدجواد مرادی‌نیا و همایون امیرزاده حضور داشتند.