«درخت گردو» به «درخت خاموش» تغییر نام داد/ حضور در خارج از مسابقه برلین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
علی نوری اسکویی در گفتگو با صبا:

«درخت گردو» به «درخت خاموش» تغییر نام داد/ حضور در خارج از مسابقه برلین

علی نوری اسکویی درباره تغییر نام لایواکشن «درخت گردو» و اکران انیمیشن «رهایی از بهشت» توضیح داد.

علی نوری اسکویی تهیه کننده و کارگردان با توجه به شباهت نام لایواکشن خود «درخت گردو» با عنوان فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: به دلیل شباهت نام این لایواکشن با فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر هم حضور داشت و با این نام کاملا معرفی شد، عنوان فیلم خود را به «درخت خاموش» تغییر دادم.

وی افزود: عنوان جدیدی که برای این کار گذاشته‌ایم از لحاظ مضمونی بیشتر به فیلم نزدیک است.

این کارگردان درباره وضعیت فعلی این لایواکشن توضیح داد: مراحل تولید فیلم به پایان رسیده و قرار است فیلم خارج از مسابقه در برلین و بعد در مسکو به نمایش در بیاید و در حال برنامه‌ریزی برای حضور در جشنواره مسکو هستیم.

نوری اسکویی درباره فیلم‌هایی که در دست ساخت دارد، بیان کرد: همچنان به عنوان تهیه‌کننده در فیلمی که با همکاری کره جنوبی است با عنوان «آبتین و پر طلایی» حضور دارم و احتمال دارد که از اردیبهشت به عنوان کارگردان در یک فیلم سینمایی دیگر شروع به کار کنم.

این فیلمساز در پایان درباره انیمیشن «رهایی از بهشت» و سرنوشت اکران آن توضیح داد: احتمال دارد که انیمیشن «رهایی از بهشت» پس از ۲ سال و پس از رفع مشکلاتی که برای پخش داشت به اکران برسد و بالاخره پروانه نمایش این انیمیشن را گرفته‌ایم. این فیلم نسبت به نسخه اصلی خود که در جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت کوتاه‌تر و صحنه‌هایی از آن حذف شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است