پخش برنامه «شما و سیما» همراه با تغییرات تازه

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «شما و سیما» از روز جمعه 18 بهمن با تغییراتی در موسیقی تیتراژ و بخش های مختلف این برنامه و تیتراژ پایانی پخش خواهد شد.

ملودی این برنامه با برداشت از ملودی ای که در سال های گذشته در برنامه «شما و سیما» استفاده می شد پایه ریزی و با آهنگ‌سازی جدید محمدامیر ارجمند تولید شده است.

از دیگر تغییرات «شما و سیما» موشن گرافیک این برنامه است که شاهد تغییرات زیادی بوده و بسته های گرافیکی برنامه نیز کاری از مسعود شکرنیا است.

«شما و سیما» به ارایه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف می‌پردازد و پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیر نمایشی و مصاحبه با عوامل و مردم از قسمت‌های گوناگون این برنامه است.

یکی دیگر از تغییرات اخیر «شما و سیما» پرداختن به بازتاب اخبار برنامه های تلویزیون در رسانه ها است که به صورت نریشن‌ و عکس خبرها در برنامه پخش می شود.

همچنین برای اصول زیبایی‌شناسی برنامه از نظرات کارشناسان و منابع گوناگون استفاده شده است.

برنامه «شما و سیما» با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارایه تصویری جامع تر از انواع تولیدات نمایشی و غیر نمایشی معاونت سیمای سازمان صداو سیما جمعه‌ها پیش از ظهر از شبکه یک پخش و شنبه ها از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/