جان تراولتا با کوین هارت هم‌بازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جان تراولتا ستاره کهنه‌کار هالیوود برای اولین بار بعد از بازی در نقش رابرت شاپیرو در سریال «داستان جنایی آمریکایی» محصول 2016 به قاب تلویزیون باز می‌گردد.

بر اساس گزارش‌ها، تراولتا قرار است در یک مجموعه اکشن-کمدی کمپانی «کیبی – Quibi» به نام «Die Hart»، نقش مقابل کوین هارت را بازی کند. پخش این سریال از 6 آپریل آغاز می‌شود.

در «Die Hart»،  کوین هارت نقشی خیالی از شخصیت واقعی خودش را بازی می‌کند. هارت که از بازی در نقش‌های کمدی دست چندم خسته شده است با پیشنهاد یک کارگردان معروف برای بازی در نقش یک ستاره اکشن رو به رو می‌شود. این پیشنهاد راهی برای رسیدن هارت به رویاهایش است، اما در این میان مشکلی که وجود دارد این است که او باید اول در بهترین مدرسه بازیگری اکشن جهان آموزش ببیند؛ آموزشگاهی که زیر نظر یک مجنون با بازی جان تراولتا اداره می‌شود. هارت در این مدرسه تحت فشاری بی‌سابقه از سوی مربی سخت‌گیر و هم‌کلاسی‌های سرسخت خود قرار می‌گیرد و باید برای جان به در بردن از مجموعه‌ای از سکانس‌های شگفت‌انگیز و خطرناک و رسیدن به رویاهایش با ترس‌های خود رو به رو شود.

اریک اپل کارگردانی «Die Hart» را بر عهده دارد و تریپر کلانسی و درک کالستد، فیلمنامه آن را نوشته‌اند. کوین هارت علاوه بازی در این سریال، تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده دارد.

«Die Hart» یکی از ده‌ها پروژه در دست اقدام «کیبی» است. راهبری این کمپانی زیر نظر مدیر سابق استودیوی انیمیشن سازی دریم‌وورکز یعنی جفری کاتزنبرگ است. «کیبی» نوعی پایگاه تولید محتوای کوتاه به حساب می‌آید و تاکنون هنرمندان تراز اول بسیاری همچون گیرمو دل‌تورو، جیسون بلوم، استیون سودربرگ، زک افرون، ادریس آلبا و سم ریمی را جذب پروژه‌های خود کرده است.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/