محمد بلوری در بیمارستان بستری است/ پدر حادثه‌نویسی ایران تحت درمان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
صبا خبر می دهد؛

محمد بلوری در بیمارستان بستری است/ پدر حادثه‌نویسی ایران تحت درمان

محمد بلوری روزنامه نگار پیشکسوت به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ خبرگزاری صبا، محمد بلوری روزنامه نگار پیشکسوت که بیشتر او را با روزنامه نگاری تخصصی در زمینه حوادث می شناسند چند روزی است که به دلیل عفونت ریه در بخش ccu بیمارستان شهرام (سجاد سابق) بستری است.

پیگیری خبرنگار صبا از بخش ccu این بیمارستان حاکی از آن است که این روزنامه نگار پیشکسوت فعلا تحت نظر و درمان دارویی قرار دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص می شود.

محمد بلوری روزنامه‌نگاری که امروز پس از ۶۰ سال فعالیت در عرصه مطبوعات، به پدر حادثه‌نویسی ایران شهرت پیدا کرده، متولد سال ۱۳۱۵ است. او از نوجوانی به روزنامه علاقه‌مند بود و ورود حرفه‌ای او به عرصه مطبوعات از آنجایی آغاز شد که توسط یکی از استادانش در مدرسه دارالفنون به روزنامه «کیهان» معرفی شد.

بلوری قبل و بعد از انقلاب معاون سردبیر و عضو شورای سردبیری روزنامه «کیهان» بود. سردبیری نشریه مثل «قتل‌های زنجیره‌ای» و «خفاش شب» که برای هر کدام از ما بسیار آشنا است، زاییده ذهن روزنامه‌نگاری‌ است که مشهورترین قاتلان ایران را از نزدیک می‌شناخت و حتی از آنها اعتراف می‌گرفت. به گفته خودش خبرنگار حوادث بودن نیاز به یک شخصیت ثانویه دارد. شخصیتی که بتواند راوی قتل‌ها و جنایات باشد

«خاطرات ۶۰ سال روزنامه‌نگاری» به قلم این روزنامه‌نگار پیشکسوت نوشته شده است که چندی پیش مراسم رونمایی، نقد و بررسی این کتاب در شهر مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است