مجموعه «۱۰۱ حکایت اخلاقی» و «بابا لنگ دراز» تجدید چاپ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۵

مجموعه «۱۰۱ حکایت اخلاقی» و «بابا لنگ دراز» تجدید چاپ شد

انتشارات قدیانی مجموعه سه جلدی «101 حکایت اخلاقی» و «بابا لنگ دراز» را تجدید چاپ کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه‌ سه جلدی ۱۰۱ حکایت اخلاقی با ترجمه‌ زهره معینی فر و بازنویسی مهدی حجوانی در نوبت چاپ دهم وارد بازار کتاب شد.

در این مجموعه ۱۰۱حکایت اخلاقی و آموزنده کوتاه برای خوانندگان سال‌های پایانی دبستان و دوره راهنمایی فراهم آمده و عناوین جداگانه هر جلد عبارت‌اند از: کودک و دزدان، عابد و دینارها و شبی در کنار چوپان است.

نخستین جلد کتاب حاوی ۳۴ داستان با مضمون‌های امانت‌داری، حلم و بردباری، صبر، راستگویی، طاعت و عدل است. جلد دوم نیز در بردارنده ۳۴ حکایت پندآموز است که در شش بخش موضوعی اخلاقی وفاداری، شکر، توکل، مهرورزی و اخلاص گنجانده شده‌اند و در سومین جلد نیز ۳۳ حکایت با پیام‌ها و درون مایه‌های ایثار، دوست داشتن، تواضع، نیکی، مشورت و شجاعت فراهم آمده است.

این کتاب مورد تأیید و معرفی شده در کتابنامه رشد وزارت آموزش و پرورش است و همچنین برگزیده‌ نخستین جشنواره‌ کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سال ۱۳۸۵ است.

همچنین رمان معروف «بابا لنگ دراز» اثر جین وبستر با ترجمه‌ مهرداد مهدویان در دو قطع جیبی و وزیری از این انتشارات تجدید چاپ شد. بابا لنگ‌دراز یک رمان نامه‌نگارانه‌ دنباله‌دار است و این رمان اولین بار در سال ۱۹۱۲ منتشر شد و موفق‌ترین کتاب جِین وبستر است.

این داستان ماجراهای قهرمانش را که یک دختر جوان به نام «جودی آبوت» است، در سال‌های تحصیل در کالج روایت می‌کند. جودی برای یک مرد ثروتمند و خیّر که تا به‌ حال او را ندیده‌است نامه می‌نویسد.

انتشارات قدیانی، رمان «بابا لنگ دراز» را در قطع وزیری، نوبت چاپ چهاردهم با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان و قطع جیبی نوبت چاپ پنجم با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان و مجموعه‌ سه جلدی ۱۰۱ حکایت اخلاقی را در نوبت چاپ دهم، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است