علی نصیریان از زندگی تئاتری خود می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴

علی نصیریان از زندگی تئاتری خود می‌گوید

سومین نشست «زندگی تئاتری من» که از سوی کانون کارگردانان خانه تئاتر برگزار می شود، به زندگی تئاتری علی نصیریان اختصاص دارد.


به گزارش خبرگزاری صبا، سومین نشست از مجموعه‌ برنامه‌های «زندگی تئاتری من» که توسط کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر برگزار می‌‌شود به زندگی تئاتری علی نصیریان اختصاص دارد.

در این برنامه که هم‌ زمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تولد استاد علی نصیریان و در ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در سالن عباس جوانمرد خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود، ایرج راد، داریوش مودبیان و فرهاد آئیش درباره شخصیت و فعالیت‌های تئاتری علی نصیریان سخنرانی خواهند کرد و سپس نصیریان از چگونگی آشنایی و آغاز به کار خود در تئاتر، استادانش و فعالیت‌ها و خاطرات تئاتری‌ خود سخن می‌گوید.

هممچنین در انتهای برنامه درباره نگاه و باور علی نصیریان به تئاتر گفتگو شده و به پرسش‌های حاضران پاسخ داده خواهد شد.

حضور در این برنامه که توسط کانون کارگردانان خانه تئاتر و با اجرای مجید گیاه‌چی برگزار می‌شود برای تمامی علاقه مندان به تئاتر آزاد است.

«زندگی تئاتری من» که با هدف آشنایی با فعالیت‌ها و دیدگاه‌های هنرمندان شاخص تئاتر و انتقال تجربیات، یافته‌ها و آموزه‌های شاخص آنان در تئاتر به نسل‌های متاخر به شکلی بی‌واسطه و در مواجهه‌ای رو در رو، زنده و مستقیم تدارک دیده شده پیش‌تر به زندگی تئاتری اسماعیل خلج و بهزاد فراهانی پرداخته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است