«باهم» برنامه‌ای برای بانوان است/ ما دیگر نباید منت تلویزیون را بکشیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۵
سونیا پوریامین به صبا گفت:

«باهم» برنامه‌ای برای بانوان است/ ما دیگر نباید منت تلویزیون را بکشیم

سونیا پوریامین تهیه‌کننده و مجری برنامه های تلویزیون جزییات برنامه جدید خود با نام «باهم» را تشریح کرد.

سونیا پوریامین تهیه‌کننده و مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون خبرگزاری صبا درباره برنامه جدید خود که از سایت آپارات در حال پخش است، عنوان کرد: «باهم» نام برنامه ای است که ما در آپارات داریم و شعار آن «قوی ترین، موثرین و موفق ترین» است.

وی با اشاره به اینکه موضوع «باهم» درباره زنان است، بیان کرد: زنان در حال توسعه هستند و برای آن‌که یاد بگیرند بیشتر در کنار هم باشند باید کمی تمرین و مهارت کسب کنند و به ویژه اینکه نباید خودمان به خودمان ضربه بزنیم.

پوریامین افزود: در این برنامه چهل مهمان داریم که خانم هایی هستند که در هر شرایطی موفق شده اند در حالی که بیشترین ضربه را از زنان خورده اند. این زنان به برنامه می آیند و داستان های خود را می گویند اما اینکه چه طور موفق شده اند نیز مهم است. بسیاری از دختران و زنان ما احتیاج به الگوهای خوب دارند؛ الگو هایی که اگرچه زیاد هستند اما خیلی به آن ها پرداخته نمی شود که در این برنامه سراغ همانها می رویم.

وی با اعلام اینکه سراغ سوژه هایی رفته اند که در حوزه زنان خیلی تابو هستند و نمی شود درباره آن ها صحبت کرد، گفت: موضوعاتی از جمله عشق، خیانت، تربیت جنسی، زنان در موسیقی، حضور زنان در سینما، هنر و ورزش و…..در برنامه مطرح و درباره جفاهایی که به آن ها شده است نیز حرف می‌زنیم. امیدوارم که زنان و دختران این برنامه را ببینند و دنبال کنند از آن‌جا که کار در بخش خصوصی سخت است همه حرف ما در این برنامه این است که سعی کنیم از یکدیگر حمایت کنیم و تا این حمایت صورت نگیرد، پیشرفت نمی کنیم.

تهیه‌کننده «خانه ما» در پاسخ به این پرسش که مهمانان «باهم» چگونه انتخاب می‌شوند، توضیح داد: طیف اصلی این برنامه را زنان کارآفرین تشکیل می‌دهند. از آنجا که من خودم چند سال مشاور وزیر در حوزه صنعت و معدن و تجارت بودم، از بیش از ۲۰۰ کارخانه بازدید کردم و به شهرک های صنعتی سرزده ام لذا سعی کرده ایم طیف وسیعی از زنان را با انتخاب درست، برگزینیم. همچنین بخشی از زنان مهمان برنامه را که توانسته‌اند تجارت خوبی راه بیندازند از اینستاگرام دعوت کرده و به عنوان الگو در برنامه معرفی می‌کنیم. همچنین جوانانی که در بخش موسیقی، ورزش، مد و لباس و…. افراد شناخته شده ای هستند و کارهای خوبی انجام داده اند به برنامه دعوت شده‌اند. ای کاش دختران ما این برنامه را دنبال کنند و ببینند که برخی زنان چگونه با دست خالی و از صفر با شیوه‌ها و روش های خوب این قدرت را پیدا کرده اند از بخش های دولتی بیرون آمده و در بخش خصوصی فعالیت کنند.

پوریامین با اشاره به اینکه ۴۰ قسمت از این برنامه ساخته شده است، بیان کرد: ۵ قسمت از این برنامه تاکنون پخش شده و از ۵ قسمت در سایت آپارات قابل بازدید است. «باهم» معمولا شنبه ها منتشر می‌شود و مدت زمان آن بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه است.

وی درباره اسپانسر برنامه نیز مطرح کرد: مریم دیباجی اسپانسر برنامه است و در اولین برنامه ما ایشان را معرفی کردیم. مریم دیباجی بسیار دوست داشت یک حرکتی برای زنان انجام و برنامه ای در این زمینه ساخته شود و جالب اینکه یک اسم و لوگو هم از ایشان در دکور برنامه استفاده نکردیم. «باهم» اولین برنامه ای است که یک خانم کارآفرین از آن حمایت مالی کرده است. تهیه کننده این برنامه به صورت مشترک من و خانم میرزایی هستیم و با خانم آذرهوشنگ استارت کار را زدیم.

تهیه‌کننده «باهم» با بیان اینکه این برنامه کاملا گفتگومحور است، اظهار کرد: آن زمان که احساس کردیم لازم است گزارش تهیه و در برنامه پخش کردیم. سعی کردیم برنامه را به صورت مختصر و مفید مونتاژ کنیم. «باهم» اولین تجربه من در بخش خصوصی و آپارات است. همیشه دوست داشتم در تلویزیون این برنامه را کار کنم اما تلویزیون ترجیح می‌دهد با افرادی کار کند که برایش مشارکت می آوردند. اگرچه این برنامه به این شیوه برای آگاهی زنان از واجبات برنامه‌های تلویزیون است اما متاسفانه روی خیلی خوش نشان ندادند.

پوریامین در پایان درباره غیبت چندساله خود در تلویزیون بیان کرد: فکر می کنم خیلی ها نیستند و این شامل حال من هم می شود. تلویزیون فکر می کند خودش ما را به اینجا رسانده است ولی ما با پول بیت المال به اینجا رسیدیم و همه تبدیل شدیم به کارشناس هایی که می توانیم برای تلویزیون اعتماد ملی بیاوریم ولی ما که نباید منت تلویزیون را بکشیم و تلویزیون باید بیاید دنبال چهره های خوب و ماندگار خود. من فکر می کنم از زمانی که آنتن تلویزیون فروشی شده است خیلی این مسایل پیچیده شده است. تلویزیون به همه طیف افراد احتیاج دارد شاید کاری که من بتوانم انجام بدهم دیگری نتواند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000