تیم بودن ربطی به مافیا ندارد/ منتظر به چالش کشیدن خودم هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۱
محمدرضا مالکی در گفتگو با صبا:

تیم بودن ربطی به مافیا ندارد/ منتظر به چالش کشیدن خودم هستم

محمدرضا مالکی که با «روز صفر» و «ابر بارانش گرفته» در جشنواره ملی فجر حضور دارد درباره نقش های خود گفت.

محمدرضا مالکی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که با دو فیلم «روز صفر» و «ابر بارانش گرفته» در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره بخشی از صحبت های خود در نشست مطبوعاتی پس از فیلم که به کار کردن ملکان با تیم خود اشاره کرد، توضیح داد: تیم بودن اصلا چیز بدی نیست و به هیچ وجه بحث گَنگ بودن و مافیا مطرح نیست بلکه بحث این است که وقتی با تیمی کار می کنی که همدیگر را خوب می شناسید قطعا خیلی راحت تر هستید.

وی افزود: وقتی که من می بینیم با تیم سعید ملکان امنیت روانی و کاری دارم، حتما با او کار می کنم البته امکان دارد در کار بعدی او نباشم و هیچ چیز قطعی‌ای وجود ندارد. برعکس این هم وجود دارد که وقتی سعید ملکان می بیند با من به عنوان بازیگر راحت است قطعا این همکاری ادامه پیدا می کند و ربطی به گنگ و… ندارد.

این بازیگر با اشاره به اینکه به هر کسی که دارد رشد می کند مارک خاصی می چسبانند، توضیح داد: این حرفه ما است که در چشم است وگرنه چرا ما درباره کارخانه شیر حرف نمی زنیم؟ سینما، تئاتر، موسیقی و… در چشم است و راجع به ما خیلی قضاوت می شود و ما هم ناگزیر می پذیریم.

مالکی درباره حضور پررنگ تر خود در سال های اخیر در عرصه بازیگری بیان کرد: من یاد گرفتم بخل و حسادت را کنار بگذارم، هرچند شاید در برهه ای در من هم چنین خصلت هایی وجود داشته باشد. من بیست سال است که تئاتر کار می کنم و به این معتقد هستم که اتفاق برای آدم ها به وقتش و در بهترین موقعیت و در بهترین جایگاه می افتد. حرفی که در نشست خبری فیلم «روز صفر» هم به آن اشاره کردم و آن این بود که من هم قطعه کوچکی از پازل فیلم بودم که اگر من نباشم قطعا یک گوشه ای از فیلم خالی می ماند و ممکن است در کار بعد نقش دیگری در این پازل داشته باشم و مهم این است که من دارم این کار را تکمیل می کنم و در حد توانایی های خودم و فرصتی که به من داده می شود کار را انجام می دهم.

بازیگر تئاتر «شیرهای خان باباسلطنه» درباره نقش خود در «روز صفر» توضیح داد: قرار بود نقش دیگری را بازی کنم ولی یک جابجایی هایی در پیش تولید اتفاق افتاد و این نقش اضافه شد که به من رسید. در واقع دو تا نقش را یکی کردند و این نقش زایش پیدا کرد و من هم تلاش کردم که با کمک سعید ملکان و متن و موقعیتی که بود نقش خودم را خوب اجرا کنم.

بازیگر «ابر بارانش گرفته» ساخته مجید برزگر افزود: ما بازیگر هستیم و اصولا دوست داریم که دیده شویم و تمام تلاش خود را هم می کنیم که نسبت به نقش قبل خود متفاوت تر و بهتر ظاهر شویم اما یک جاهایی دیگر دست تو نیست و تو قیچی می شوی. امیدوارم یک فرصتی به من محمدرضا مالکی داده شود که بتوانم خود را در چالشی قرار دهم و فکر می کنم که به زودی این اتفاق می افتد زیرا من هم قانع هستم به چیزهایی که به من داده می شود و هم قانع نیستم و ممکن است که یک هیولای درون داشته باشم به عنوان بازیگر که فعلا خاموش است و سکوت کرده و دارد همه چیز را رصد می کند و منتظر است تا جای پای خود را در سینما محکم تر کند.

مالکی در پایان درباره کارهای آینده خود گفت: در حال حاضر سر فیلم حامد محمدی هستم و یک تئاتر مونولوگ هم قرار است کارگردانی کنم و در آن بازی هم خواهم داشت که به امید خدا برای سال آینده خواهد بود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000