شماره جدید ماهنامه «صبا» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۳

شماره جدید ماهنامه «صبا» منتشر شد

شماره جدید ماهنامه صبا در دو بخش سینما و‌ تلویزیون منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، شماره جدید ماهنامه «صبا» در دو بخش سینما و‌ تلویزیون امروز ۱۴بهمن ماه منتشر شد.

در شماره سوم و در بخش سینما با مهدی فخیم‌زاده به بهانه فیلم جدیدش اما درباره ویژگی‌های کاری او گفتگویی داشتیم و پرونده‌ای مفصل درباره افزایش خشونت و‌ پررنگ شدن ضدقهرمان‌ها و تغییر سلیقه مخاطب در سینمای اجتماعی به همراه گفتگو با کارشناسان این حوزه گردآوری کردیم.

تحلیل منتقد از کارنامه پرویز پرستویی به بهانه ایفای نقش در «مطرب»، بررسی مدار رشد جواد عزتی با این سوال که چرا حالا او دیگر مرد اول اغلب کست ها است، گفتگو با امیرحسین ترابی، غزاله نظر، زینب تقوایی و مجید اسکندری درباره فیلم‌های «هزارتو» و «سمفونی‌نهم»، تحلیل و مرور ویژه درباره امین‌ حیایی که این سال‌ها دوباره به دوران اوج بازگشته است و سرمقاله‌ای از همایون اسعدیان درباره جشنواره ملی فیلم فجر به همراه ویژه‌نامه‌ای مفصل پیرامون فستیوال سی و هشتم ملی فجر در گفتگو با صاحبان اثر و…. مطالبی است که در شماره سوم می‌توانید بخوانید.

در بخش تلویزیون شماره جدید به بهانه سریال «کرگدن» گفتگوی مفصلی با هدی زین العابدین داشتیم و همچنین با علیرضا کمالی پیرامون «وارش» و «سمفونی نهم» به صحبت نشستیم.

احمد کاوری درباره تاثیر متن بر فرم در سریال های بومی گفت، تحلیلی بر «فوق لیسانسه‌ها» نیز در بخش دیگری آمده و احمد عاشوری نیز از سختی‌های تولید سریال خارج از تهران به ماهنامه «صبا» گفت که در ضمیمه بخش تلویزیون ویژه‌نامه نیز به بهانه شهادت حاج قاسم سلیمانی مطالبی گردآوری شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است