«بی‌صدا حلزون» حرف برای گفتن دارد/ درگیر کم و زیاد نقش نیستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۳
علیرضا جلالی‌تبار در گفتگو با صبا:

«بی‌صدا حلزون» حرف برای گفتن دارد/ درگیر کم و زیاد نقش نیستم

علیرضا جلالی‌تبار درباره حضور خود در «بی‌صدا حلزون» و پیام فرهنگی این فیلم توضیح داد.

علیرضا جلالی تبار بازیگر فیلم «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده که در بخش «نگاه نو» سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا بیان کرد: بازی در این فیلم برای من یک تجربه خوب فرهنگی بود و همچنین ایفای نقشم در کنار بازیگرانی چون مهران احمدی، محسن کیایی و البته هانیه توسلی که برای نقش متفاوتی در فضایی کمتر دیده شده انرژی گذاشته بودند باعث ایجاد انگیزه‌ در من برای بازی در این فیلم شد.

وی افزود: اگر چه من در این فیلم نقش اول را بازی نکرده‌ام اما سعی ام بر آن بود که در این فضای فرهنگی کمک دوستان باشم و درگیر کم و زیادی قصه و نقشم در آن نباشم.

این بازیگر درباره زمان محدود بازی خود در این فیلم عنوان کرد: فیلم‌ها به آن ترتیب که ساخته می‌شوند نمایش داده نمی‌شوند برای مثال من در فیلم «سلول انفرادی» و دو فیلم دیگر نیز بازی کرده‌ام اما در جشنواره حضور ندارند ولی فیلمی که بعدا بازی کرده ام در جشنواره حضور دارد لذا در فیلم های دیگر حضورهای بیشتری دارم.

بازیگر سریال «وارش» درباره چالش‌هایی که در این فیلم با آن‌ها رو به رو بوده است، توضیح داد: ممکن است اجرای نقشی برای یک بازیگر در فیلم ساده و آسان باشد اما قصه برای جامعه چالش برانگیز باشد. این فیلم از نظر محتوایی بسیار حرف‌ برای گفتن داشت و بازی افراد دیگر در این فیلم از لحاظ تکنیکی بسیار جای بحث دارد اما من تنها برای بودن در این فضای فرهنگی حضور داشتم.

جلالی‌تبار درباره اکران فیلم‌های جشنواره ملی فیلم فجر برای ناشنوایان و کم‌شنوایان اظهار کرد: این عمل هوشمندی سینماداران را نشان می‌دهد که فرصت‌سازی می کنند تا اقشار مختلف را به سالن‌های سینما بکشانند و تبلیغ هدفمند کنند.

بازیگر فیلم «بی‌صدا حلزون» در پایان با اشاره به تبلیغ نادرست برای فیلم «اولین امضا برای رعنا» ساخته علی ژکان که بازی وی در حال اکران است، گفت: ما فیلم کودک، پلیسی، ورزشی، ادبی و… داریم اما مشکل اینجا است که اغلب یا سالن‌های مناسبی برای آن‌ها در نظر نگرفته اند و یا تبلیغ برای مخاطبان به درستی انجام نشده است که این اتفاق برای فیلم «اولین امضا برای رعنا» نیز افتاده است که با دیدن پوستر کمتر کسی متوجه آن می‌شود که فیلم درباره زندگی یک نویسنده و فیلمی ادبی است.

سبا جهانگیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است