رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی به سومین دوره رسید/ انتشار فراخوان

به‌گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

ایده‌پردازان و طراحان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب ایران در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده‌آزاد به نشانی www.ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی اقدام به ثبت‌ نام کنند.

شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام روز ۲۰ اسفند در یک نشست توجیهی و پس از انتخاب آثارشان از سوی هیات داوران اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌هایشان شرکت خواهند کرد و پس از راه‌یابی طرح و ایده به مرحله نهایی تجلیل خواهند شد.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون درباره‌ این رویداد توضیح داد: ایده‌های منتخب در نهایت در شورای تولید کانون، بررسی و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به تولید ایده‌های برگزیده خواهیم کرد.

سومین رویداد ملی ایده‌ آزاد اسباب‌بازی با همکاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد، هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

فراخوان کامل این رویداد همچنین در سایت خبری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir  قابل دسترسی است.

انتهای پیام/