برگزاری نشست تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۰

برگزاری نشست تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز»

نشست علمی تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ی نسل امروز» با حضور شاعران شعر نوجوان، روز سه‌شنبه 15 بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» از سلسله نشست‌های «فراسو» است که با حضور مصطفی رحماندوست، ساعد باقری، بیوک ملکی و آتوسا صالحی شاعران حوزه شعر نوجوان برگزار خواهد شد.

در نشست «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ نسل امروز» مراسم نکوداشت بیوک ملکی شاعر حوزه شعر نوجوان نیز برپا می‌شود و دو عضو نوجوان انجمن ادبی کانون هم در پایان نشست در مورد شعر نوجوان و اشعار ملکی صحبت خواهند کرد.

انسیه موسویان مدیر کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون درباره‌ این نشست گفت: با توجه به اهمیت اثر تربیتی ادبیات بر کودکان و نوجوانان در نظر داریم این نشست را به شکل چالشی برگزار کنیم و نکات قابل توجه و گاهی کمتر دیده شده را که حول شعر نوجوان وجود دارد، مورد بررسی قرار دهیم و در عین حال از چهره‌هایی برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ایم که هر کدام در این حوزه صاحب‌نام و با تجربه هستند.

کارشناسان و مربیان کانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.form.kpf.ir برای حضور در این نشست ثبت‌نام کنند. همچنین مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که امکان استفاده از نشست را به شکل حضوری ندارند، می‌توانند از طریق وب‌کنفرانس و سامانه آموزشی «ایده» کانون در دوره‌ها شرکت کنند.

این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است