همدلی میان اهالی رسانه کم شده است/ انتقاد از برخورد نامناسب هنرمندان با رسانه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
فرهاد دهنوی در گفتگو با صبا:

همدلی میان اهالی رسانه کم شده است/ انتقاد از برخورد نامناسب هنرمندان با رسانه‌ها

فرهاد دهنوی که با برنامه «نگاه نقره‌ای» در جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد از کاهش همدلی میان اهالی رسانه و برخورد نامناسب هنرمندان با رسانه ها انتقاد کرد.

فرهاد دهنوی تهیه‌کننده با سابقه رادیو که امسال با برنامه «نگاه نقره‌ای» در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این برنامه توضیح داد: ۸ سال پیش آخرین حضور من در جشنواره ملی فیلم فجر بود و امسال پس از ۸ سال با برنامه «نگاه نقره‌ای» در جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارم. «نگاه نقره‌ای» در چند بخش به فیلم‌های جشنواره می‌پردازد.

وی ادامه داد: گفتگوی جشنواره یکی از بخش های این برنامه است که به گفتگو با عوامل و بازیگران آن مجموعه اختصاص دارد. بخش دیگر برنامه آن سوی جشنواره است که دنیا خمامی سردبیر «نگاه نقره‌ای» آن را اجرا می کند. دور میز نقد یکی دیگر از بخش های برنامه است که با حضور منتقدان به نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره می‌پردازد. همچنین در بین بخش‌های مختلف برنامه آیتم‌هایی نیز پخش می‌شود.

تهیه‌کننده «نگاه نقره‌ای» با اشاره به اینکه در حوزه رسانه تحصیل کرده و  فردی رسانه‌ای است، گفت: یک نکته ای که امسال بعد از ۸ سال دوری از جشنواره من را آزار می‌دهد این است که در آن سال‌ها که در جشنواره بودم یادم نمی‌رود که هنرمندان دنبال اهالی رسانه می‌آمدند اما چیزی که امسال دیدم این است که شان خبرنگاران و کسانی که در حوزه رسانه فعال هستند، پایین آمده است و این من را آزار می‌دهد.

دهنوی تاکید کرد: شما هیچ کجای دنیا این مساله را نمی بینید. برخورد نامناسب هنرمندان که به واسطه مردم دیده و بازیگر شده‌اند با اهالی رسانه ای که اگر نباشند سینما و هنری وجود ندارد، درست نیست. هنر در گروی مردم است و باید با هنر و هنرمند در ارتباط باشند.

وی در پایان با بیان اینکه همدلی بین رسانه‌ها کم شده است، عنوان کرد: من پس از ۲۵ سال فعالیت در رسانه همیشه این حس را داشته‌ام که خبرنگاران جدای از رادیو و تلویزیونی‌ها نیستند. رسانه تکه تکه نیست و سواد رسانه‌ای کسی که در تلویزیون کار می‌کند بیشتر از کسی که یک ستون در مجله یا روزنامه می‌نویسد، نیست. ما رسانه ای ها همه با هم یک کار را انجام می‌دهیم که آن هم رساندن پیام از مبدا به مقصد و به مخاطب است. علاقه‌مندم روزی را ببینم که همدلی بین رسانه ها بیشتر شود چراکه در حال حاضر کمتر شده است.

«نگاه نقره‌ای» به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی، اجرای مژده لواسانی و سردبیری دنیا خمامی از شنبه ۱۲ بهمن ماه تا ۲۳ بهمن ماه هر شب به صورت زنده از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۴۵ روی آنتن رادیو گفتگو می رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است