«شنای پروانه» مردم جنوب‌شهر را بد نشان نمی‌دهد/ حجت قهرمان است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
حسین امیری دوماری در گفتگو با صبا:

«شنای پروانه» مردم جنوب‌شهر را بد نشان نمی‌دهد/ حجت قهرمان است

یکی از نویسندگان «شنای پروانه» معتقدست این فیلم قهرمان دارد و جنوب شهر را نامناسب نشان نمی‌دهد.

حسین‌ امیری دوماری از نویسندگان فیلم سینمایی «شنای پروانه» که در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره این موضوع که «شنای پروانه» داستانی قهرمان محور دارد، گفت: «شنای پروانه» قهرمان محور است و این موضوع خواست هر سه نفر ما نویسندگان بوده است و خروجی کار نیز نتیجه تلاش‌هایی است که همه اعضا انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هنگام نگارش فیلمنامه نگران گارد گرفتن برخی مخاطبان مبنی بر نشان دادن برخی مسایل منفی به واسطه آدم‌های جنوب شهر نبوده‌اید، توضیح داد: هدف ما این نبوده است که آدم‌های جنوب شهر را بد نشان دهیم و اتفاقا نماینده مردم جنوب شهر در این فیلم کاراکتر «حجت» است.

امیری دوماری درباره همکاری نویسندگان در انتخاب بازیگران فیلم ادامه داد: زمانی که چند نویسنده فیلمنامه‌ای را می‌نویسند طبیعتا درباره گزینه‌های مطرح برای بازیگری در ذهنشان با هم مشورت می‌کند اما در هر حال انتخاب نهایی هر موضوعی در دست کارگردان است.

نویسنده فیلم سینمایی «شنای پروانه» در پایان تصریح کرد: سه سال پیاپی است که در جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارم و در حال حاضر فیلمنامه‌ای را در دست نگارش داریم که امیدوارم سال آینده نیز در جشنواره حضور داشته باشیم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است