«شنبه های تئاتر» به نام کودکان رقم خورد

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شنبه‌های تئاتر» عنوان برنامه‌ای است که از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون طراحی شده و قرار است از این پس روزهای شنبه هر هفته یکی از مباحث فرهنگی‌هنری حوزه کودک و نوجوان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

در این برنامه که ساعت 17:30 روز 29 تیر 1398 برگزار می‌شود، شهرام گیل‌آبادی عضو هیات علمی دانشگاه، نویسنده و کارگردان و بهزاد کریمی نویسنده و مدرس دانشگاه درباره نقش رسانه در تئاتر سخنرانی خواهند کرد.

قرار است در برنامه‌های بعدی «شنبه‌های تئاتر» نیز هر هفته با موضوع‌های نمایش‌نامه‌خوانی، نشست‌های پژوهشی به همراه نقد، معرفی و نقد کتاب و… ادامه یابد.

هم‌چنین اجرای نمایش‌های کوتاه از سوی کودکان و نوجوانان در حضور خانواده‌ها یا مربیان، نمایش فیلم‌ تئاترهای مطرح حوزه کودک و نوجوان در ایران و جهان و اجرای نمایش برای خانواده‌ کارکنان کانون از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شنبه‌های تئاتر است.

برنامه‌ این هفته با همکاری چهل‌ویکمین مجله شفاهی «توکا» در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود.