جوایز انجمن کارگردانان هنری آمریکا اهدا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰

جوایز انجمن کارگردانان هنری آمریکا اهدا شد

روز گذشته در مراسم جوایز انجمن کارگردانان هنری آمریکا در لس‌آنجلس، بهترین‌های سینما و تلویزیون سال گذشته از نگاه طراحی صحنه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بیست و چهارمین دوره جوایز انجمن کارگردانان هنری آمریکا «ADG» بالاترین جوایز خود را به «روزی روزگاری در هالیوود»، «انگل» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» اهدا کرد.

در این مراسم که روز گذشته در هتل اینترکونتینانتال لس‌آنجلس برگزار شد «روزی روزگاری در هالیوود» جایزه درام تاریخی را به خود اختصاص داد و «انگل» جایزه فیلم معاصر را دریافت کرد. جایزه فیلم فانتزی نیز به «انتقام‌جویان: پایان بازی» اختصاص یافت.

«انگل»، «روزی روزگاری در هالیوود» و دیگر آثار نامزد در بخش درام تاریخی یعنی «مرد ایرلندی»، «جوجو خرگوش» و «۱۹۱۷»، همگی نامزد جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه هستند.

در طول ۵ سال گذشته ۲ برنده جایزه درام تاریخی انجمن کارگردانان هنری آمریکا، یعنی فیلم‌های «هتل بزرگ بوداپست» در سال ۲۰۱۵ و «شکل آب» در سال ۲۰۱۸، جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه را به خود اختصاص داده‌اند. برندگان جایزه فیلم فانتزی این انجمن یعنی «مکس دیوانه: جاده خشم» در ۲۰۱۶ و «پلنگ سیاه» در ۲۰۱۹ نیز از مراسم اسکار دست پر بازگشته‌اند. «لالالند» هم در سال ۲۰۱۷ هر دو جایزه فیلم معاصر انجمن کارگردانان هنری و اسکار بهترین طراحی صحنه را به خود اختصاص داد.

لیست کامل جوایز بیست و چهارمین دوره جوایز انجمن کارگردانان هنری آمریکا «ADG» به شرح زیر است:

درام تاریخی:

«روزی روزگاری در هالیوود»

فیلم فانتزی:

«انتقام‌جویان: پایان بازی»

فیلم معاصر:

«انگل»

فیلم انیمیشن:

«داستان اسباب‌بازی ۴»

سریال تاریخی یا فانتزی یک ساعته:

« خانم میزل شگفت‌انگیز»

سریال معاصر یک ساعته:

«آکادمی آمبرلا»

مینی سریال یا فیلم تلویزیونی:

«چرنوبیل»

سریال نیم‌ساعته:

«عروسک روسی»

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است