اولین روز از جشنواره ملی فیلم فجر ۳۸ چگونه گذشت/ اختصاص یک امکان ویژه

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تغییراتی که در پردیس سینمایی ملت برای این رویداد سینمایی و برپایی جشنواره در نخستین روز آن توضیح داد: محل استقرار رسانه‌ها بر اساس یک فضاسازی جدید صورت گرفته است مثلا استودیویی برای برنامه‌های تلویزیونی در نظر گرفته شده که به شکل کامل امکانات دارد همچنین 2 استودیوی رادیویی در نظر گرفته شده است‌.

وی افزود: سه مکان ثابت برای برنامه‌های اینترنتی در نظر گرفته شده که بر اساس زمان بندی مشخص برنامه‌های خود را در این سه مکان تولید می‌کنند و یک مکان نیز مخصوص «ویژه برنامه جشنواره فجر» که روزی هشت ساعت تولیدی دارد و در روز دوبار تکرار می شود درنظر گرفته شده است.

نجفی درباره محل نشست‌ها که امسال تجهیز شده است، عنوان کرد: با توجه به شکل معماری مکانی که برای برگزاری نشست ها درنظر گرفته شده است صدا به خوبی در کل سالن شنیده می‌شود و برخلاف سال‌های گذشته که افرادی در انتهای سالن می‌ایستادند این مشکل نیز برطرف شده و خود اصحاب رسانه نیز از این اتفاق رضایت دارند.

وی در پاسخ به اینکه چرا فرصتی برای مصاحبه عوامل فیلم ها با رسانه ها فراهم نشده است، بیان کرد: اتفاقی که در نشست اول رخ داد و بازیگران و عوامل سالن را ترک کردند و به اتاقی دیگر رفتند و اهالی رسانه نتوانستند با آن‌ها مصاحبه کنند دیگر تکرار نمی شود و این مشکل نیز حل شد و به عوامل فیلم در نشست‌های آینده گفته شد که هر شخصی که تمایل به مصاحبه دارد می‌تواند در سالن بماند اما بعضی از بازیگران و عوامل فیلم خود علاقه‌ای به صحبت کردن و قرار گرفتن در مقابل خبرنگاران را ندارند.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره تکرار فیلم‌ها در سینمای رسانه که امسال برای نخستین بار در جشنواره اتفاق می افتد، اظهار کرد: دو سالن از پردیس ملت به تکرار فیلم ها اختصاص یافته که فردا 13 بهمن برای اولین بار تکرار فیلم های روز نخست از سانس آخر به اول به نمایش درمی‌آیند.

نجفی در پایان درباره اکران های ویژه برای ناشنوایان و نابینایان و معلولان توضیح داد: منتخبی از فیلم‌ها برای این اکران‌ها درنظر گرفته شده است که از فردا در پردیس ایران‌مال به صورت روزی یک فیلم در سه سانس برای هرکدام از این عزیزان آغاز می‌شود.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/