برای «سه کام حبس» موهایم را تراشیدم/ رنجی که باید می‌کشیدم

سمیرا حسن پور بازیگر فیلم سینمایی «سه کام حبس» که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خیرگزاری صبا درباره حضور خود در این فیلم توضیح داد: من بعد از بازی در فیلم سینمایی «تمشک»، پس از سال‌ها دوباره همکاری با سامان سالور را در این فیلم تجربه کرده‌ام.

وی افزود: این نقش برای من بسیار عجیب و جذاب بود؛ از نوع صحبت کردن تا راه رفتن، نگاه کردن، گریم، لباس و حتی صدای این کاراکتر که دردی را در درون خود دارد اما در عین حال تمام سعی خود را برای استوار ماندن انجام می‌دهد و بسیار این نقش برای من عزیز و دوست‌داشتنی بود به شکلی که دوست داشتم ساعت‌ها با این نقش زندگی کنم و به همه آن را نشان دهم و امیدوارم که مردم نیز پس از تماشای آن با فریبای «سه کام حبس» ارتباط برقرار کنند.

این بازیگر درباره تلاش خود برای باورپذیر کردن کاراکتر «فریبا» که دارای یک نقش خاص در فیلم «سه کام حبس» است، گفت: من همیشه شکل بازیگری‌ام زندگی کردن در نقش است و برای این کار سه هفته صبح‌ها به بیمارستان رفته‌ام و با تمام شدن شیفت پرستارها از آن‌جا خارج شده‌ام آنهم در شرایطی که از محیط بیمارستان فراری هستم اما در نهایت سعی کردم با این محیط ارتباط برقرار کنم.

حسن پور اعلام کرد: حتی در طول این زمان تزریقات را نیز یاد گرفتم تا بیشتر بتوانم با این محیط ارتباط برقرار کرده و حتی حس بدی که نسبت به این محیط دارم از بین برود.

وی در پایان درباره چالش‌هایی که در این فیلم با آن‌ها روبه رو بوده است، بیان کرد: من برای فیلم «سه کام حبس» موهای خود را تراشیده و دو ماه به دلیل استرس این اتفاق شب‌ها نیز خواب به چشمم نمی‌آمد ولی زمانی که این گریم را پذیرفتم فهمیدم که به عنوان یک بازیگر برای باورپذیری کاراکتر و درد درونی یک دختر این کاری بود که باید انجام می‌شد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/