بهترین آثار ۵۰ سال اخیرم را نمایش می‌دهم/ انتشار کتاب «پرنده‌ها و گربه‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۵
کامبیز درمبخش در گفتگو با صبا:

بهترین آثار ۵۰ سال اخیرم را نمایش می‌دهم/ انتشار کتاب «پرنده‌ها و گربه‌ها»

کامبیز درمبخش از انتشار کتاب «پرنده ها و گربه ها» تا پایان سال جاری و انتشار کتاب مروری بر آثارش و همچنین برپایی نمایشگاه بزرگی از آثار خود در سال آینده خبر داد.

کامبیز درمبخش در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا از انتشار کتاب آثارش با عنوان «گربه ها و پرنده ها» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب با موضوع پرندگان و حیوانات از جمله گربه هاست که شامل مجموعه ای از طراحی های خوب من است و بیشتر جنبه تصویری دارد که این کتاب هم اکنون در مرحله لی آت قرار دارد.

وی افزود: این آثار مثل آثار قبلی ایده خاصی ندارند و ایده اصلی در تصاویر نهفته است و قرار است به زودی از سوی نشر «کارنامه» منتشر و روانه بازار کتاب شود.

درمبخش توضیح داد: این کتاب شامل ۲۰ صفحه است که البته باید بگویم یک کتاب معمولی نیست و از نظر ساخت کتاب بسیار حرفه ای و نفیس خواهد بود و  قرار است تا پیش از عید نوروز ۱۳۹۹ به چاپ برسد.

این هنرمند کاریکاتوریست با بیان این که چند سالی است که چاپ و انتشار آثارش را به صورت کتاب دنبال می کند، بیان کرد: تا سال آینده کتاب دیگری از مجموعه آثارم را نیز منتشر خواهم کرد که شامل بهترین آثارم در ۵۰ سال گذشته است و این کتاب نیز احتمالاً با عنوان «بهترین ها» مروری بر آثار کامبیز درمبخش و شامل برگزیده آثارم از جمله دلقک ها، طرح های گرافیکی، آثار طنزآمیز، هنر مفهومی، کلاژها و …  خواهد بود که در حال حاضر در مراحل اولیه کار چاپ قرار دارد.

درمبخش همچنین از انتشار تقویم ها و کارت تبریک های نوروزی برگرفته از طراحی هایش خبر داد و گفت: این تقویم نیز با همت نشر کارنامه در شیراز به چاپ رسیده است و قرار است در سطح وسیع در سراسر ایران نیز منتشر شود و کارت تبریک های نوروزی را هم با استفاده از طراحی هایم به همت نشر «گویا» منتشر کرده ام که در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

این هنرمند در بخش دیگری از سخنانش از برپایی نمایشگاه بزرگی از آثارش در سال آینده خبر داد و توضیح داد: نمایشگاه بزرگی از آثارم را اردیبهشت ماه سال آینده به احتمال زیاد در گالری «باروک» برگزار خواهم کرد که این نمایشگاه شامل مروری بر آثارم در طول سال های اخیر است و حدود ۱۰۰ اثر در این نمایشگاه روی دیوار خواهد رفت که ۳۰ اثر آن جدید است و تاکنون به نمایش درنیامده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000