شبکه چهار روی موج «رادیو انتخاب»/ اولویت‌های مجلس یازدهم بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷

شبکه چهار روی موج «رادیو انتخاب»/ اولویت‌های مجلس یازدهم بررسی می‌شود

برنامه «رادیو انتخاب» به تهیه‌کنندگی غلامرضا محمدقاسمی ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار روز در هفته روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، شبکه چهار سیما در ویژه برنامه انتخاباتی خود برنامه ای با قالب رادیو تصویری تهیه کرده است.

برنامه «رادیو انتخاب» عنوان ویژه برنامه شبکه چهار است که غلامرضا محمدقاسمی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

در این برنامه مجری با کارشناسان به بررسی مسایل و موضوعات حوزه های مختلف پزشکی، صنعت، بازرگانی، زنان، حوزه اجتماعی و … به گفتگو می‌نشیند و نقشی را که مجلس می‌تواند در این حوزه ها ایفا کند به نقد و بررسی می‌گذارد. همچنین اولویت هایی که مجلس آینده باید برای تسهیل امور و رفع مشکلات در نظر بگیرد، بررسی می‌کند.

غلامرضا محمدقاسمی تهیه‌کننده و کارگردان نیز درباره این برنامه گفت: در این برنامه ترکیبی شاهد احمدیان مجری برنامه با ۷۰ کارشناس در حوزه‌های مختلف درباره نقش و اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف همچون آموزش و پرورش، محیط زیست، فرهنگ، سیاست خارجه و … گفتگو می‌کند.

وی افزود: این برنامه علاوه بر گفتگو از بخش‌های مختلفی همچون مرور ادوار مجلس که به تاریخچه مجلس شورای اسلامی در دوره‌های مختلف می‌پردازد، تشکیل شده است.

همچنین بررسی برخی قوانین انتخاباتی و آیین‌نامه داخلی مجلس هم در این برنامه بررسی می شود. «قصه‌های ما» شامل داستانک‌های انتخاباتی و موشن گرافی و بررسی رویدادهای گذشته انتخابات مجلس از دیگر بخش های این برنامه است.

«رادیو انتخاب» به تهیه کنندگی غلامرضا محمدقاسمی تا زمان انتخابات یازدهم مجلس روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است