اقتباسی تازه از «اتللو» روی صحنه می‌رود/ اجرا از هفته پایانی بهمن | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۴
پس از اجرا در جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛

اقتباسی تازه از «اتللو» روی صحنه می‌رود/ اجرا از هفته پایانی بهمن

ابراهیم پشت‌کوهی در جدیدترین تجربه کارگردانی خود نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» را روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری صبا، ابراهیم پشت‌کوهی در جدیدترین تجربه کارگردانی خود و ۱۰ سال بعد از نمایش «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث»، اقتباس تازه‌ای از آثار شکسپیر را که اقتباسی مدرن و متفاوت از نمایش «اتللو» است، روی صحنه می‌برد.

نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» عنوان اثر جدید گروه تئاتر «تی تووک» است که در فضای جنوب ایران و بندرعباس مدرن می‌گذرد، با سبک و سیاق رئالیسم جادویی در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه می رود.

این نمایش بعد از اجرا در جشنواره، از هفته پایانی بهمن در قالب اجرای عمومی، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نیز روی صحنه می رود.

با ایده کارگردان نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو»، حامد رسول آبادی چند پوستر را برای این اثر نمایشی طراحی کرد که از این میان، ۳ پوستر با رای و نظر هنرمندان به عنوان پوسترهای این نمایش انتخاب شدند.

همزمان با انتشار ۳ پوستر نمایش، اسامی هنرمندانی که در انتخاب این پوسترها نظرات خود را ارایه داده اند، اعلام و به زودی بازیگران نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو» نیز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است