«نمای نقره ای» با نگاه تخصصی به جشنواره ملی فیلم فجر می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷

«نمای نقره ای» با نگاه تخصصی به جشنواره ملی فیلم فجر می‌پردازد

برنامه رادیویی «نمای نقره ای» که قرار است به صورت تخصصی به فیلم های سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر بپردازد، تا پایان جشنواره هر شب روی آنتن می‌رود.

محمد اسماعیل پور تهیه کننده برنامه «نمای نقره ای» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره ویژه برنامه زنده رادیویی «نمای نقره ای» که قرار است به صورت تخصصی به فیلم های سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر بپردازد، بیان کرد: در «نمای نقره‌ای» به صورت روزانه درباره فیلم‌هایی که در جشنواره به نمایش در می‌آید با عوامل فیلم گفتگو می‌کنیم.

وی افزود: سعی ما بر این است که در «نمای نقره ای» محتوای فیلم های جشنواره را با رویکرد تخصصی به سینما مورد بررسی قرار دهیم و به همین منظور با مسئولان جشنواره، داوران و منتقدان و عوامل فیلم گفتگو خواهیم کرد.

تهیه‌کننده «نمای نقره‌ای» در پایان عنوان کرد: «نمای نقره ای» گزارش های ویژه ای درباره جشنواره خواهد داشت و اطلاعاتی درباره فیلم های نمایش داده شده در سینماهای مردمی نیز تقدیم شنوندگان رادیو نمایش می‌شود.

«نمای نقره ای» ویژه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر به تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور، اجرای پیمان شوقی و گزارشگری میثم کریمی تا پایان جشنواره به صورت زنده از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰ از پردیس سینمایی ملت روی آنتن رادیو نمایش می رود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است