«تماشاخانه فجر» و «برداشت ۳۸» ویژه دو جشنواره فجر روی آنتن می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
در رادیو فرهنگ؛

«تماشاخانه فجر» و «برداشت ۳۸» ویژه دو جشنواره فجر روی آنتن می‌روند

دو برنامه ویژه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جشنواره ملی فیلم فجر از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، دو برنامه «تماشاخانه فجر» و «برداشت ۳۸» به ترتیب ویژه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جشنواره ملی فیلم فجر هر روز در ایام برگزاری این جشنواره ها در دو عنوان برنامه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

«تماشاخانه فجر» کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر روز از ساعت ۱۷تا  ۱۸:۳۰ به پخش آخرین اطلاعات و اخبار جشنواره بین المللی تئاتر فجر و گفتگو با هنرمندان و مسئولان حوزه تئاتر می‌پردازد.

«تماشاخانه فجر» به تهیه کنندگی پرویز جمالی، اجرای مهدی محمدیان و کارشناسی صادق وفایی در روزهای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر جایگزین برنامه رادیو کتاب رادیو فرهنگ می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «برداشت ۳۸» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که هر روز ساعت ۱۵:۳۰ رویدادهای سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر را به طور زنده و مستقیم انعکاس می‌دهد.

در برنامه «برداشت ۳۸» به تهیه کنندگی محسن حکیم معانی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار با اجرای کارشناسی علی جعفری فومنی و حضور  منتقد سینمایی مصطفی محمودی علاوه بر اطلاع رسانی از اخبار ویژه جشنواره ملی فیلم فجر با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و همچنین کارگردانان و فیلمسازان، بازیگران و منتقدان حاضر در جشنواره درباره کم و کیف برگزاری آن و همچنین حواشی و تحلیل و بررسی فیلم های راه یافته به این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر گفتگو می‌شود.

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز می توانید بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است