«پول کثیف» و «هوش سیاه» در راه آی فیلم ۲

به گزارش صبا، با پايان پخش سريال‌هاي «پرانتز باز» و «خواب و بيدار»، از 17 فروردين، مجموعه‌هاي‌ جديد در جدول پخش كانال تازه‌تأسيس آي‌فيلم 2 قرار مي‌گيرند.
مجموعه تلويزيوني «پول كثيف» در سال 86 به‌كارگرداني جواد افشار ساخته شده و قرار است هرشب ساعت 23:00 به وقت كابل(22:00به‌وقت تهران) از شبكه آي‌فيلم پخش شود.
در اين مجموعه، بازيگراني چون فرهاد جم، زيبا بروفه، رضا رويگري و غلامحسين لطفي بازي كرده‌اند.
«پول كثيف» درباره معضل قاچاق كالا و ارز و پيامدهاي ناشي از آن در چرخه اقتصادي مملكت و مناسبات و روابط اجتماعي است و داستان زن و شوهري را به‌ نمايش مي گذارد كه صاحب يك كارخانه توليد پوشاك هستند؛ اما به‌سبب فساد و مشكلات اقتصادي در ورطه ورشكستگي قرار مي‌گيرند.
«پول كثيف» از جمعه 17 فروردين هر شب ساعت 23:00 به وقت كابل روي آنتن مي‌رود و بازپخش آن درساعت‌هاي 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد خواهد بود.
همچنين، «هوش سياه» مجموعه تلويزيوني سال 1389 با موضوع جرايم رايانه‌اي، به‌كارگرداني مسعود آب‌پرور است، كه از 17 فروردين جايگزين مجموعه «خواب و بيدار» مي‌شود.
خلاصه ماجراي اين سريال پليسي از اين قرار است: سرگرد احمدي معاون دايره پيشگيري و مبارزه با جرايم رايانه‌اي پليس است كه همراه با دستياران خود درگير پرونده پيچيده يك خرابكار و نابغه رايانه و الكترونيك، جمشيد كاظمي با نام تقلبي كامران پوريايي شده است.
حسين ياري، كيكاووس ياكيده، رضا آشتياني، ارسلان قاسمي، افشين كتانچي، روح الله كماني، كمند اميرسليماني و داريوش اسد زاده بازيگران اين مجموعه‌اند.
مجموعه تلويزيوني«هوش سياه» از جمعه 17 فروردين هر روز ساعت 19:00 به‌وقت كابل(18:00 به‌وقت تهران) پخش مي شود و بازپخش آن در ساعت‌هاي 01:00، 07:00 و 13:00 روز بعد خواهد بود.