کتاب «مجموعه قوانین کیفری» و «باغ مخفی» به چاپ دوم رسیدند

کتاب «مجموعه قوانین کیفری» به تازگی توسط انتشارات آوای کلار به زودی به چاپ دوم می رسد. این کتاب که به قلم فیروز فقیه نصیری قاضی بازنشسته دادگستری نوشته شده، برای اولین بار اردیبهشت ماه سال ۹۶ به چاپ رسید.

در چاپ دوم این کتاب، اصلاحات جدید قوانین کیفری کشور، مورد نظر قرار گرفته و کلیه موارد اصلاحی در کتاب اعمال شده اند. به علاوه قوانین چاپ شده در کتاب با فهرست الفبایی تنظیم شده‌اند.

نسخه‌های چاپ دوم این کتاب در حال حاضر زیر چاپ هستند و قرار است همزمان با نمایشگاه کتاب تهران عرضه شوند.

دیگر کتاب چاپ دومی آوای کلار، رمان «باغ مخفی» نوشته فرانسس هاجسن برنت است که توسط مریم مفتاحی ترجمه شده است. چاپ اول این کتاب در سال ۹۲ عرضه شد و حالا نسخه‌های چاپ دومش در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شوند.

«روانشناسی و جامعه شناسی تغییر» نوشته بهنام بُستان یکی از آثار تجدیدچاپی این ناشر است که به تازگی به چاپ چهارم رسیده است. این کتاب، «باغ مخفی» و «مجموعه قوانین کیفری» با شمارگان های هزار و ۲۰۰ یا هزار و ۵۰۰ تایی تجدید چاپ شده اند.

این ناشر، زمستان ۹۶ دو کتاب از رضا خدری نویسنده و روزنامه نگار جنوبی کشور را نیز با محوریت موضوع اقتصاد و نفت، منتشر کرده که با عناوین «ناسیونالیسم نفتی در کشورهای نفت خیز» و «اقتصاد مقاومتی نفت آری یا نه» منتشر شده اند.