اسپایک لی یک تئاتر کنسرت برادوی را روی پرده سینما می‌برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳

اسپایک لی یک تئاتر کنسرت برادوی را روی پرده سینما می‌برد

بنا بر خبری که روز جمعه 31 ژانویه منتشر شد، اسپایک لی نسخه سینمایی تئاتر-کنسرتی به نام «اتوپیای آمریکایی دیوید برن» را جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، اسپایک لی فیمساز برنده جایزه اسکار، کارگردانی اقتباسی سینمایی از شویی در حال اجرا در برادوی به نام «اتوپیای آمریکایی دیوید برن – David Byrne’s American Utopia» را بر عهده گرفت. لی تهیه کنندگی این پروژه را نیز بر عهده دارد.

دیوید برن خواننده، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی ۶۷ ساله در این باره گفت: من را نیشگون بگیرید! این پروژه بهتر از این نمی شد. اسپایک لی هم کارگردانی می کند و هم تهیه کننده کار است. ۲ تیم – یا ۳ تیم اگر گروه موسیقی ما را حساب کنید – با هم در تعامل هستند تا کاری را که به زعم من اثری مهم، تاثیرگزار و متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید را به سرانجام برسانند.

اجرای شوی «اتوپیای آمریکایی» اکتبر سال گذشته آغاز شد و تا ۱۶ فوریه در سالن هادسون نیویورک ادامه خواهد یافت. اکران فیلم این اثر برای همین امسال برنامه‌ریزی شده است.

تئاتر-کنسرت «اتوپیای آمریکایی» شامل اجراهای دیوید برن و ۱۱ موزیسین دیگر از آلبومی به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ برن است. همراه این آهنگ ها، قطعاتی از کارنامه سولو و گروه «Talking Heads» برن نیز اجرا می شود.

هم‌اکنون اسپایک لی در حال گذراندن مرحله پست‌پروداکشن فیلم درام جنگی « Da 5 Bloods» با بازی چادویک بوزمن، پال والتر‌هاسر، جانکارلو اسپوزیتو است. لی سال گذشته برای نگارش فیلمنامه «بلکککلنزمن» جایزه اسکار را از آن خود کرد. فیلمی که کارگردانی آن را نیز بر عهده داشت.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است