پردیس سینمایی کوروش آماده میزبانی جشنواره ملی فیلم فجر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶

پردیس سینمایی کوروش آماده میزبانی جشنواره ملی فیلم فجر شد

امیر منصور جمشیدی از آمادگی پردیس سینمایی کوروش برای برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر و میزبانی از مخاطبان این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی کورش، امیر منصور جمشیدی مدیرعامل پردیس سینمایی کوروش درباره آمادگی این مجموعه برای میزبانی از مخاطبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: مجموعه سینمایی کوروش با توجه به برنامه‌ای که از سوی دبیرخانه دریافت کرده، تمام تجربه و توان موجود خود را روی برگزاری هر چه بهتر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معطوف کرده است. پردیس سینمایی کوروش از روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه با تخصیص شش سالن با ظرفیت پذیرش بیش از ۱۶۰۰ تماشاگر آماده خدمات‌دهی به علاقه مندان این رویداد بزرگ هنری است.

وی درباره تجهیزات سالن‌های سینما کوروش نیز بیان کرد: سالن‌های اختصاص داده شده به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تماما از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و تجهیزاتی که در آنها به کاربرده شده است فضایی خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برای مخاطبان از نظر تصویر و صدا رقم خواهد زد.

جمشیدی از ایجاد ستاد خبری به مناسبت آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کوروش خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حضور هنرمندان و مخاطبان بسیار و اتفاقاتی که در حواشی این رویداد رقم خواهد خورد، امسال تصمیم گرفتیم تا یک ستاد خبری با حضور عکاسان، فیلمبرداران و خبرنگاران خبره تشکیل شود تا مخاطبان و علاقه مندان سینما از اخبار این رویداد به صورت روزانه باخبر شوند. محتوای تولید شده علاوه بر انتشار در فضاهای مجازی مختلف پردیس سینمایی کوروش در اختیار رسانه‌های معتبر خبری نیز قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری مناسب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم امسال شاهد حضور گسترده‌تر هنرمندان، مخاطبان و علاقه مندان به هنر سینما در پردیس سینمایی کوروش باشیم. تمام سعی و تلاش تیم اجرایی ما تا به امروز بر این بوده تا با ایجاد شرایطی مناسب، میزبانی شایسته برای علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است