داوران دو بخش از جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸

داوران دو بخش از جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند

داوران دو بخش «مستند بلند» و بخش «ویژه» دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران در احکام جداگانه ای داوران دو بخش «مستند بلند» و بخش «موضوعی» دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران را معرفی کرد.

بخش مستند بلند: (به ترتیب حروف الفبا)

امیرتاجیک (مستندساز و مدیر سابق شبکه مستند سیما)، محسن خان جهانی (مستندساز)، علی رغبتی (مدیر برنامه ریزی وزارت ورزش و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس)، محمدحسین صوفی (دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران) و محمود گبرلو (کارشناس و منتقد سینما).

بخش ویژه (بازی های بومی محلی، روح المپیک، مبارزه با اعتیاد):

غلامرضا جعفری (رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی)، مهدی شاملو (کارشناس رسانه و مدیر سایت ورزش سه)، فرشید طهماسبی (رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید رجایی و مدیردفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان)، محمود عبداللهی (روزنامه نگار و مدیرروابط عمومی کمیته ملی المپیک) و سیدهادی فیاضی (روزنامه نگار و مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی).

تماشای آثار از سوی داوران به پایان رسیده و به زودی جلسه جمع بندی و انتخاب برگزیده ها برگزار می شود.

داوران دو بخش «مستند کوتاه و نیمه بلند» و بخش «فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ» نیز چند روز پیش معرفی شدند و داوران بخش سینمایی نیز به زودی معرفی می شوند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است