«کتونی زرنگی» به دلایل نامعلوم پخش نشد/ ملاقلی پور: بوی خوشی از این تعویق نمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲

«کتونی زرنگی» به دلایل نامعلوم پخش نشد/ ملاقلی پور: بوی خوشی از این تعویق نمی‌آید

سریال «کتونی زرنگی» که قرار بود از امشب 11 بهمن ماه روی آنتن برود، به دلایل نامعلوم پخش نشد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که قرار بود از امشب جمعه ۱۱ بهمن ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما روی آنتن برود، به دلایل نامعلوم پخش نشد.

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این سریال در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد که دقیق نمی‌داند چرا سریال پخش نشده است ولی نکاتی از سوی معاونت سیما درباره بخش هایی از سریال مطرح شده که با همراهی مدیران و عوامل برنامه مساله رفع خواهد شد، اما علی ملاقلی پور کارگردان این سریال درباره این موضوع در فضای مجازی خود نوشت: «عرض سلام خدمت دوستان مجازی و حقیقی و دور و نزدیک. چون از این مکان اینستا خبر پخش سریال را برای امشب گذاشته بودم و این گفتار از قول و قرار و تعجیل صداوسیما در پخش به ما انتقال پیدا کرده بود لیکن خودم هم نمی دانم چرا پخش نشد و به جای تلویزیون که یک زیرنویس پوزش جهت عدم پخش سریال نرفته بنده عذرخواهی می کنم از دوستانی که منتظر پخش سریال «کتونی زرنگی» در پاسی از ساعات امشب ماندند، به هر حال ما فقط تلاش می کنیم و ریش ما زیر قیچی صداوسیما است. امیدوارم پخش سریال فردا شب با نظم و برنامه مرتب پخش شود اما بوی خوشی از این تعجیل و تعویق نمی آید. گویا معضل پخش فقط در سر راه «قندون جهیزیه» نبود و «کتونی زرنگی» ما نیز در پخش از چاله و چوله ها خواهد گذشت.»

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، با هنرمندی برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی در «کتونی زرنگی» ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی‌ آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000