رقابت «گهواره سُکوت» در یازدهمین جایزه ایندی فِست۲۰۲۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹

رقابت «گهواره سُکوت» در یازدهمین جایزه ایندی فِست۲۰۲۰

فیلم کوتاهِ «گَهوارهِ سُکوت» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان در ایندی فست ۲۰۲۰ رقابت می کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم کوتاهِ «گَهوارهِ سُکوت» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان به یازدهمین جایزه ایندی فست ۲۰۲۰ در سَن دیِگو کالیفرنیا راه یافت.

در داستان «گهواره سکوت» آمده است: رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

عوامل دیگر این فیلم کوتاه عبارتند از بازیگران: آناهیتا خسروی، اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، فیلم‌بردار: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری : مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیار تصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

در جشنواره فیلم ایندی فست، «گهواره سکوت» از ایران در بخش کوتاه داستانی حضور دارد و با فیلمسازانی از سراسر جهان از جمله ایالات متحده به رقابت می‌پردازد.

جایزه فیلم ایندی فست (The IndieFEST Film Awards) با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل دربخش های مختلف فیلم بلند، کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و امسال هم در یازدهمین دوره خود آثار راه
یافته را به داوری می گذارد و اختتامیه و اهدای جوایز این فستیوال در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن)۲۰۲۰ در سَن دیِگو کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است