مجموعه‌ «قلم روشن» با هشت نمایشنامه رونمایی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷

مجموعه‌ «قلم روشن» با هشت نمایشنامه رونمایی می‌شود

مجموعه «قلم روشن» شامل هشت نمایشنامه در چهار مجلد با موضوع زندگینامه‌ هشت شهید دوران دفاع روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، هشت نمایشنامه از مجموعه‌ «قلم روشن» در چهار مجلد با موضوع زندگینامه‌ هشت شهید دوران دفاع مقدس روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ ساعت ۱۶ در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر رونمایی می‌شود.

هر مجلد از این چهار کتاب شامل دو نمایشنامه است که در آن به زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس پرداخته شده است. این آثار عبارتند از:

– «یا نبودن» از کامران شهلایی و «همه برادران من» از رضا گشتاسب در جلد اول.

– «هِلی بُرن» از محسن عظیمی و «فصل یاقوت‌های سرخ» از ندا ثابتی در جلد دوم.

– «از پشت شانه‌هایش» از مهدی نصیری و «برونِسی» از مرتضی شاه‌کرم در جلد سوم.

– «طبلی که زیر پا می‌لرزید» از مریم منصوری و «شال‌گردن» از لادن شیرمرد در جلد چهارم.

نمایشنامه‌های ذکر شده توسط دفتر پژوهش و انتشارات نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی به چاپ رسیده و کامران شهلایی مدیریت این پروژه را بر عهده داشته است.

آیین رونمایی از فصل اولِ مجموعه‌ «قلم روشن» توسط دفتر پژوهش و انتشارات نمایش اداره‌کل هنرهای نمایشی و با حضور شهرام کرمی (مدیرکل هنرهای نمایشی)، نویسندگان مجموعه‌ ذکر شده و جمعی از هنرمندان روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌  ساعت ۱۶ در تالار مشاهیر مجموعه‌ تئاترشهر برگزار می‌شود.

کتاب‌های ذکر شده به زودی در وب‌سایت دفتر پژوهش و انتشارت نمایش https://namayesh.org/ و  بازار کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است