مردم من را در نقش «نغمه» پذیرفته‌‌اند/ عاشق بازیگری‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۴
فاطیما بهارمست در گفتگو با صبا:

مردم من را در نقش «نغمه» پذیرفته‌‌اند/ عاشق بازیگری‌ام

فاطیما بهارمست از دلایل دوری‌‌اش از تلویزیون در این سال‌ها و بازی در سریال «از سرنوشت» گفت.

فاطیما بهارمست بازیگر «از سرنوشت» که هر شب از شبکه دو روی آنتن می‌رود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره بازی در این سریال گفت: مجید کرباسین برنامه‌نویس فصل دوم سریال «از سرنوشت» به دلیل آشنایی‌ای که در پروژه‌های قبل با هم داشتیم، با من تماس گرفت و این نقش را پیشنهاد داد. زمانی که با علیرضا بذرافشان صحبت کردم، احساس کردیم که می‌توانیم با هم همکاری کنیم زیرا هم او من را برای نقش «نغمه» مناسب می‌دید و هم من دوست داشتم با او کار کنم.

وی افزود: زمانی که فیلمنامه ۵۰ قسمتی را تحویل گرفتم، یک روزه آن را تمام کردم و از نظرم متن بسیار جذابی داشت و «نغمه» نقشی بود که دوست داشتم آن را بازی کنم زیرا می‌توانست کاراکتری جذاب و دوست‌داشتنی باشد و الان که خروجی کار را می‌بینم، راضی هستم‌ و فکر می‌کنم کاراکتر نغمه واقعی، ملموس و شبیه آدم‌های اطرافمان است.

بازیگر سریال «از سرنوشت» با اشاره به اینکه در دو فصل از این سریالِ سه فصلی حضور دارد، ذکر کرد: این سریال در سه فصل ساخته شده است و من در فصل دوم و سوم حضور دارم و دو مقطع سنی ۱۸ و ۲۸ سال را بازی می‌کنم. نغمه در این دو فصل فاصله سنی زیادی ندارد اما تفاوت‌ درونی بسیاری دارد.

این بازیگر درباره تجربه همکاری با علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان تشریح کرد: در کار کردن با علیرضا بذرافشان و محمدرضا خردمندان بسیار یاد گرفتم و آن‌ها را قبول دارم. آقای بذرافشان و خرمندان در کارگردانی با هم متفاوت هستند اما هر کدام ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را به کارگردانان کاربلد تبدیل می‌کند.

از تلویزیون و سینما دوری نکردم

بهارمست در پاسخ به این پرسش که چرا در این سال‌ها از تلویزیون و سینما دور بوده است اما در تئاتر فعالیت خود را ادامه داده است، توضیح داد: من از تلویزیون و سینما دوری نکردم زیرا بازیگری حرفه و تنها راه درآمد من است و عاشق بازیگری هستم. ترجیح دادم در این مدت از اجرا و فعالیت‌های دوران کودکی و نوجوانی فاصله بگیرم و بازیگری را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کنم البته که در تلویزیون و سینما آنقدر پیشنهادهای خاصی نداشتم و یا اگر هم پیشنهادی بود مورد پسند من نبودند. از نظرم باعث خوش شانسی من است که بعد از آن سال‌ها که کاری در تلویزیون و سینما انجام ندادم سریال «از سرنوشت» پیشنهاد شد و تمام ویژگی خوب را برای بازی کردن داشت.

بازیگر سریال «راه شب» اضافه کرد: از زمانی که دانشجو شدم مقوله بازیگری برایم بسیار مهم شد. تئاتر جایی بود که می‌توانستم آزادانه بازیگری را تجربه کنم و هرکدام از نمایش‌هایی که در این مدت کار کردم برای من یک تجربه و اتفاق دوست‌داشتنی بود و من را به یادگیری بازیگری نزدیک می‌کرد.

وی درباره نظر مخاطبان درباره بازی او با توجه به سال‌ها دوری از تلویزیون گفت: برایم جذاب است که مردم در سریال «از سرنوشت» من را فاطیما بهارمست نمی‌بینند بلکه در نقش نغمه می‌بینند و من را در آن نقش پذیرفته‌اند. تاکنون نظر بدی را دریافت نکرده‌ام و مخاطبان فضا و روابط سریال را دوست داشته‌اند.

بازیگر سریال «آخرین بازی» در پایان درباره کارهای جدید خود تصریح کرد: در این یک سالی که در سریال «از سرنوشت» بازی می‌کردم، نتوانستم در تئاتر فعالیت داشته باشم اما به احتمال زیاد برای تمرین یک یا دو تئاتر بروم و مشغول شوم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است