دو ستاره بزرگ سینمای اسپانیا همبازی می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴

دو ستاره بزرگ سینمای اسپانیا همبازی می‌شوند

پنه لوپه کروز و آنتونیو باندراس دو ستاره شناخته شده سینمای اسپانیا بار دیگر همبازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز دو نفر از شناخته شده ترین چهره های سینمای اسپانیا در فیلم جدیدی از استودیوی مدیاپورو مادرید با عنوان «مسابقه رسمی» به کارگردانی مشترک ماریانو کان و گاستون دوپرات فیلمسازان آرژانتینی همبازی می شوند.

این دو بازیگر چندی پیش در فیلم «درد و شکوه» پدرو آلمودوار با هم همکاری داشتند، هرچند که در آن فیلم صحنه مشترکی با یکدیگر نداشتند. «درد و شکوه» برای باندراس جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن، جوایز گویا و نامزدی جایزه اسکار را به ارمغان داشت.

آخرین فیلمی که باندراس و پنه لوپه کروز در آن با هم صحنه مشترک بازیگری داشته اند به سال ۲۰۱۳ و فیلم «من خیلی هیجان زده ام» برمی گردد.

فیلم «مسابقه رسمی» سومین همکاری میان استودیوی مدیاپورو مادرید و کان و دوپرات کارگردانان فیلم خواهد بود. آنها پیش از این در فیلم های «شاهکار من» و «۴*۴» با یکدیگر همکاری کرده بودند.

از دیگر بازیگران تایید شده این فیلم می توان به خوزه لوییس گومز بازیگر قدیمی برنده جایزه جشنواره کن، کارلو هیپیلتو بازیگر فیلم «وقت اداری»، ایرنه اسکولار بازیگر زن فیلم «به من بگو من کی ام» و همینطور کولدو اولاباری، ناگوره آرامبورو، پیلار کاسترو و خوان گراندینتی اشاره کرد.

ماریانو کان و گاستون دوپرات فیلمسازان آرژانتینی این فیلم بیشتر برای ساخت فیلم «شهروند برجسته» محصول ۲۰۱۶ که جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز را بدست آورد، شناخته می شوند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است