پخش سری جدید برنامه «پایان ناباروری» از مرداد ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

پخش سری جدید برنامه «پایان ناباروری» از مرداد ماه

فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» از 5 مرداد روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، فصل جدیدی از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات از ۵ مرداد ماه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گفته بیات تهیه کننده برنامه، این برنامه به صورت تولیدی روی آنتن می رود و از پنجشنبه ۲۷ تیرماه ضبط این برنامه آغاز می شود.

بیات درباره موضوعات این برنامه تخصصی و اجرای آن گفت: اجرای این برنامه را مینا هاشمی و محمد کیاسالار برعهده دارند و به ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان‌ آن پرداخته می‌شود.

تهیه کننده «پایان ناباروری» درباره تفاوت های سری جدید این برنامه با برنامه های گذشته گفت: ما در سری جدید برنامه تلاش می کنیم تا علاوه بر پرداختن به مسایل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه های اجتماعی این موضوع بپردازیم به همین منظور در حال تهیه مستندهایی هستیم که در آن با خانواده هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده اند گفتگو می کنیم و در برنامه در کنار مباحث پزشکی پخش می کنیم.

بیات در پایان بیان کرد: «پایان ناباروری» در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود و قرار است از ۵ مرداد به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است