سیحون «شام آخر» را میزبانی می کند/ تنهایی زنان سرشار از امید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲

سیحون «شام آخر» را میزبانی می کند/ تنهایی زنان سرشار از امید

گالری سیحون «شام آخر» را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، گالری سیحون از روز جمعه ۱۱ بهمن ماه پذیرای نمایشگاهی از آثار نقاشی سولماز توحیدلو است که این آثار با عنوان «شام آخر» روی دیوار می رود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «عصر مدرن امروز با تمام پیشرفتی که در زمینه های مختلف سپری کرده هنوز پاسخی به تنهایی انسانها و تنها ماندن آنها ندارد، یکی از دلایل اصلی موضوع برداشت انسانها از همدیگر است، تضادی که از موقعیت پیش از او و پس از او دارند. این به مانند همان رمزی است که سعی در پنهان نمودن فاجعه را دارد.

زنان سولماز که در گذشته سرشار از ملول شادکامی بودند، امروز خود را در یک قاب سرد و رها شدگی از ناچاری تنها ماندن، خود را جستجو می کنند، جستجوی روزگار سپری شده در لحظه های بعد از او  و دوباره نژند از رسیدن دیگر.
در آخر سخن اوست که تنها می ماند، ساکت و تنها. نگران از آن چه،چیزی اتفاق افتاده و به وقوع خواهد پیوست. این زنان در حالی که نگاهشان به هیچ و تهی سرد شده هنوز امید دارند، امید تنها موقعیتی است که به آن ملول نیستند و در این میان تنها وفاداری را بزرگ ترین پشتیبان امیدشان دارند. سایه های بلند در پس نگاه تنهایی شان نشانی از قدرت پنهان زنان تنها و ساکت را روایت می کند.»

 این نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است