ستاره جدید «ماتریکس ۴» از هند انتخاب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۸
بازیگر هندی در پروژه واچوفسکی؛

ستاره جدید «ماتریکس ۴» از هند انتخاب شد

بنا بر گزارش‌ها، پریانکا چوپرا در حال پیوستن به جدیدترین قسمت از مجموعه اکشن علمی‌تخیلی «ماتریکس» است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، استودیوی برادران‌وارنر در مراحل آخر مذاکره با پریانکا چوپرا هنرپیشه سرشناس هندی است تا او را به جمع گروه بازیگران پروژه «ماتریکس ۴» اضافه کند.

قسمت چهارم مجموعه «ماتریکس» هنوز عنوان رسمی ندارد و اکران آن برای ۲۱ می ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی کار بر عهده یکی از خالقان این مجموعه یعنی لانا واچوفسکی است.

کیانو ریوز، کری-ان ماس، یحیی عبدالمتین دوم و نیل پاتریک هریس از دیگر ستارگان سرشناس این پروژه محبوب هستند.

«ماتریکس» اولین بار در سال ۱۹۹۹ اکران شد و داستان آن درباره مقابله و مقاومت نسل بشر در برابر ماشین‌هایی است که انسان‌ها را درون دنیایی دیجیتال محصور کرده‌اند. قسمت دوم و سوم این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و با عناوین «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» نمایش یافتند و از آن زمان به عنوان یکی از آثار مهم سینمایی در فرهنگ عامه جهان ماندگار شدند.

پریانکا چوپرا این روزها برنامه فشرده‌ای دارد و علاوه بر بازی در «ماتریکس ۴»، خود را برای نقش‌آفرینی در سریال «سیتادل» کمپانی آمازون به کارگردانی برادران روسو آماده می‌کند. او همچنین بازی در «ببر سفید» و «ما می‌توانیم قهرمان باشیم» نتفلیکس را در برنامه‌های خود دارد.

شهرت جهانی پریانکا چوپرا از زمان نقش‌آفرینی او در سریال «کوانتیکو» رقم خورد؛ یک مجموعه درام هیجان‌انگیز که از سال ۲۰۱۵ به مدت ۳ سال از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است