واکنش هالیوود به توییت‌های نژادپرستانه ترامپ/ منزجرکننده‌ هستی

به گزارش صبا به نقل از ایندیپندنت، سخنان نژادپرستانه ترامپ به چهار زن نماینده کنگره که گفته بود بهتر است به همان جایی که از آن آمده اند برگردند، عصبانیت زیادی را در جامعه آمریکا برانگیخته است.

اگرچه دونالد ترامپ در گفته های خود مشخص نکرده بود که چه کسی را مخاطب قرار داده است با این حال افکار عمومی چهار زن رنگین پوست نماینده کنگره را که در چند روز اخیر به سیاست های مهاجرتی ترامپ انتقاد کرده بودند، مخاطب گفته های ترامپ قلمداد کرده است.

به دنبال این گفته های ترامپ، کریس اوانز بازیگر فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» با عبارت های نژادپرست و نفرت انگیز به سخنان ترامپ واکنش نشان داد.

راب راینر کارگردان «میزری» یکی دیگر از اهالی هالیوود در این باره نیز گفت: بدون هیچ بحثی ترامپ یک نژادپرست است و هوادارانش هم از نژادپرستی حمایت می کنند.

آرنولد شوارتزنگر ستاره فیلم های «ترمیناتور» و «غارتگر» نیز در بیانیه ای گفت: من در این آخرهفته دروغین، ناعادلانه و ضدآمریکایی ناامید شدم. منزجرکننده، گستاخانه و تفرقه انگیز است. آمریکا همیشه به شما می گوید به کجا می خواهید بروید نه اینکه از کجا آمده اید. این چیزی است که من و میلیون ها آدم را به اینجا کشانده تا با مشارکت خود آمریکا را به بزرگترین کشور دنیا که رویاهای ما را واقعیت می بخشد، مبدل کنیم. شغلی که تو (ترامپ) اکنون در دست داری از تو بزرگتر است و البته این شغل بزرگتر از هر مرد و زنی است. مردم آمریکا به شما اعتماد کرده اند، اکنون زمان آن رسیده به جای جدا کردن آنها از هم، اعتماد آنها را زیاد کنید.

محمدامین شکاری