داوران «جوایز عکس استانبول ۲۰۲۰» مشخص شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

داوران «جوایز عکس استانبول ۲۰۲۰» مشخص شدند

اسامی هیات داوران مسابقه بین المللی «جوایز عکس استانبول 2020» خبرگزاری آناتولی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آناتولی، هیات داوران مسابقه بین‌المللی عکس آناتولی موسوم به جوایز عکس استانبول (Istanbul Photo Award) در سال ۲۰۲۰ مشخص و مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۵ فوریه جاری تمدید شد.

در هیات داوران امسال «ماریون مرتنز» مدیر تولید بخش اخبار بصری نشریه پاریس مچ، «یوری کوزیرف» از خبرگزاری نور، «جورج دی کرله» عکاس و مشاور رسانه، «میشل اسکاتو» مدیر موسسه پخش‌ عکس و گسترش کار ای اف پی، «دبورا کوپاکن» نویسنده و عکاس، «کامرون اسپنسر» عکاس گتی ایمجز، «احمد سل» عکاس، «حسن اویمز» مدیر تولید بخش اخبار بصری و «فرات یورداکول» ویرایشگر بخش عکس خبرگزاری آناتولی حضور دارند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در چهار بخش «تک عکس»، «آلبوم»، «تصویر ورزشی» و «آلبوم ورزشی» به سایت “http://istanbulphotoawards.com” ارسال کنند.

امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته آثار منتخب این مسابقه به صورت آلبوم منتشر می‌شود در نمایشگاه‌های مهم بین المللی از جمله توکیو و نیویورک در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مهمترین تصاویر خبری و ورزشی عکاسان حرفه‌ای از رویدادهای روزانه در این مسابقه رقابت خواهند کرد. علاوه بر رسانه‌ها، سالانه عکاسان آزاد از بالغ بر ۱۰۰ کشور در این مسابقات شرکت می کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است