پارامونت به دنبال احیای لشگر «تبدیل‌شوندگان» خود است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
با ساخت 2 فیلم جدید؛

پارامونت به دنبال احیای لشگر «تبدیل‌شوندگان» خود است

کمپانی پارامونت قصد دارد با ساخت 2 فیلم‌ جدید از یکی از پول‌سازترین مجموعه‌های خود یعنی «تبدیل‌شوندگان»، دنیای این برند را گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، پارامونت با ساخت دو فیلم مجزا در پی احیای مجموعه «تبدیل‌شوندگان – Transformers» خود است. منابع داخلی به ورایتی خبر داده‌اند هر دوی این پروژه‌ها در مرحله نگارش فیلمنامه هستند.

آخرین نسخه از این مجموعه، اکشن تخیلی «بامبلبی» بود که در سال ۲۰۱۸ به عنوان اسپین‌آفی کم خرج‌تر از فیلم‌های اصلی «تبدیل‌شوندگان» اکران شد. «بامبلبی» هم در نزد مخاطبان و هم در نظر منتقدان یک موفقیت تمام عیار را تجربه کرد و با فروش ۴۶۵ میلیون دلاری خود، نویدبخش فرصت‌های تازه‌ای برای ادامه این مجموعه و گسترش دنیای «تبدیل‌شوندگان» بود.

هنوز از جزییات این ۲ پروژه جدید اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است اما منابع آگاه از خط‌های داستانی جدید متعددی خبر می‌دهند.

یکی از این ۲ فیلمنامه جدید را جیمز وندربیلت می‌نویسد و دیگری به قلم جوبی هارولد خواهد بود. هنوز هیچ کارگردانی برای این ۲ پروژه معرفی نشده‌اند و به نظر می‌رسد هر دوی آن‌ها از گروه بازیگری جدید و متفاوتی نسبت به فیلم‌های قبلی بهره خواهند برد.

«تبدیل‌شوندگان» از زمان اولین اکران خود در سال ۲۰۰۷ یکی از موفق‌ترین برندهای پارامونت بوده و مجموعه فیلم‌های آن تاکنون نزدیک به ۴ میلیارد دلار فروش جهانی داشته است.

بعد از اکران «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه»، مایکل بی از کارگردانی این مجموعه جدا شد تا توجه خود را روی خلق سریالی با محتوایی جدید در این دنیا متمرکز کند. بعد از این ماجرا، پارامونت تصمیم گرفت با فضا دادن به نویسندگان، این دارایی ارزشمند خود را به صورت کلی متحول کند؛ تصمیمی که در نهایت به تولید «بامبلبی» منتهی شد.

جیمز وندربیلت در طول سال‌های اخیر پروژه‌های گوناگونی در دست داشته که آخرین آن‌ها نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی کمدی «راز جنایت» نتفلیکس و تهیه‌کنندگی فیلم ترسناک «آماده باشی یا نه» والت دیزنی بوده است.

تهیه‌کنندگی «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» و نگارش فیلمنامه تریلر در نوبت اکران «ارتش مردگان» زک اسنایدر نیز از پروژه‌های اخیر جوبی هارولد هستند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است