برگزیدگان جشن منتقدان سینما ۱۰ بهمن اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبا، غروب پنجشنبه 10 بهمن ماه براساس رسم سالانه انجمن منتقدان در مراسمی بهترین‌های سی و هفتمین جشنواره جهانی و ملی فیلم فجر از نگاه آکادمی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی معرفی خواهد شد.

جعفر گودرزی دبیر سیزدهمین شب منتقدان، با اشاره به اتفاقات و حوادث تلخی که سبب شد تا در روز برپایی سیزدهمین مراسم اهدای جوایز منتقدان و نویسندگان سینمایی و روزهای بعدی بر پایی این مراسم لغو شود، گفت: با توجه به شرایط عمومی جامعه و این که حدود یک ماه از زمان اعلام کاندید‌اها گذشته، تصمیم بر این شد تا برگزیدگان این دوره طی مراسم شب منتقدان در تاریخ دهم بهمن ماه معرفی شوند.

گودرزی گفت: این برنامه با شاخصه‌ها و عنوان معمول هر ساله جشن منتقدان برگزار نخواهد شد و برگزیدگان در مراسمی معرفی و جوایز آنها اهدا خواهد شد.

او در پایان افزود: از آنجایی که سیزدهمین شب منتقدان قبل از اینکه تولیدات جدید سینما در جشنواره 38 نمایش داده شود باید به سرانجام می‌رسید برآن شدیم تا طی مراسمی به وظیفه صنفی خودمان عمل کنیم.

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط تروریست‌های آمریکایی و اعلام سه روز عزای عمومی، سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که قرار بود روز جمعه ۱۳ دی برگزار شود، لغو شد.