خبرپراکنی اشتباه باعث کدورت می‌شود/ مگر چندبار برای من بزرگداشت می‌گیرند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
تورج منصوری در واکنش به خبرها:

خبرپراکنی اشتباه باعث کدورت می‌شود/ مگر چندبار برای من بزرگداشت می‌گیرند!

تورج منصوری نسبت به خبرهای بزرگداشت و داوری وی در جشنواره ملی فیلم فجر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، در روزهای گذشته برخی رسانه ها اعلام کردند که قرار است در سی و هشتمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر بزرگداشتی برای تورج منصوری کارگردان، تهیه کننده، تدوینگر و فیلمبردار گرفته شود که منصوری در یادداشتی نسبت به این خبرها واکنش نشان داد.

متن تورج منصوری به شرح زیر است:

«هوالمحبوب

دوره سی و پنجم جشنواره فیلم فجر، یعنی سه سال پیش، برای من بزرگداشت گرفته شد، مگر چند بار قرار است یک جشنواره برای کسی بزرگداشت بگیرد؟

قول و قراری برای بزرگداشت یا داوری بنده نبوده، که بخواهم بپذیرم یا نپذیرم.

متاسفم که خبر پراکنی های از روی بی اطلاعی، هم اوقات ما را تلخ و هم به نوعی شاید ناخواسته، با سیاه و سفید کردن فضا، کدورت در سینمای ایران ایجاد میکند.

امسال یکی از سال های خوب تولید سینمای ایران بوده و تقریبا همه نسل های سینمایی فیلم ساخته اند. امیدوارم سال آینده اکران درخشانی را با استقبال مردم تجربه کنیم. ما سینماگران که همواره در سخت ترین شرایط اجتماعی کشور، کنار هموطنان عزیزمان بوده ایم و آثارمان داستان غم ها و شادیهای آنها است، امسال هم مثل همیشه در کنار سختی هایی که مردم تحمل می کنند، با آنها و به احترام آنها، در جشنواره حضور داریم چراکه جشنواره فجر، تحویل سال سینمای ایران است و مگر کسی می تواند در لحظه تحویل سال، کنار خانواده اش نباشد؟»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است